Σελίδες

Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012

ΟΤΑΝ ΟΙ ΨΕΥΤΟΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΡΑΣ, ΒΓΑΖΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥΝΟΥ ΑΠΟ ΖΗΛΟΦΘΟΝΙΑ!..

Η, ολοένα και περισσότερο εμφανισιακά, ανδρομούρα Τσαλιγοπούλου, τα έβαλε με τον Γαϊτάνο, ο οποίος ορθός εξανέστη και ορθός εξεφράσθη για την Χρυσή Αυγή («Μ' αρέσει ο τσαμπουκάς της Χρυσής Αυγής!... Ξέρετε πόσες φορές κυκλοφορώ στους δρόμους και βλέπω να πωλούνται παράνομα τα cd μας και μου έρχεται να πιάσω αυτούς τους μαύρους και να πάρω όλα τα cd και να τα σπάσω στο κεφάλι τους;), ενω ο μπάτσιακας του ελληνικού πενταγράμμου με την πιο αποκρουστική ασχημόφατσα, ο Κραουνάκης, έσχισε τα ιμάτιά του -και τα γυαλιά του- χαρακτηρίζοντας τον Γαϊτάνο σαν «έναν αχταρμά γυφτοβυζαντινού μεικ απ»
Βλέπετε, ο Κραουνάκης, αυτός ο μέγας μουσουργός νεοέλληνας-Μπετόβεν, έγραψε εκείνο το τεράστιο έργο των σκυλάδικων που έκανε πάταγο σε όλα τα μεγάλα μουσικά σαλόνια του πλανήτου, "Αυτή η νύχτα μένει", τίτλος τραγουδιού του Καζαντζίδη, το οποίο τραγούδησε και κάποια Παπχίου, ενώ μέχρι τότε, και ο Κραουνάκης και η Παπχίου, ήταν τελείως άγνωστοι στο ευρύ κοινό, και τα μεγάλα μουσικά θέατρα, σαλόνια της υφηλίου! 
Αλήθεια, αυτή η Παπχίου, ποια είναι ρε παιδιά; Αυτός ο Κραουνάκης, ποιος είναι ρε λεβέντες; Όσο για την Τσαλιγοπούλου, δεν συζητάμε, η αυστηρή και ποιοτική επιλογή της, την καταδίκασε να βλέπει τα τελευταία χρόνια νέο τραγούδι... με το μακαρόνι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.