Σελίδες

Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2015

ΟΙ ΒΡΑΒΕΥΜΕΝΟΙ ΤΩΝ "ΟΣΚΑΡ"

  • Καλύτερης παραγωγής (ταινίας): «Άνθρωπος Πουλί, η απρόσμενη αρετή της αφέλειας», Σκηνοθεσίας: Aλεχάντρο Γκονζάλες Ινιάριτου "Άνθρωπος Πουλί", Σεναρίου: "Άνθρωπος Πουλί", Φωτογραφίας: Εμάνουελ Λουμπέζκι "Άνθρωπος Πουλί". Ήταν τόσο βαρετό και ανιαρό έργο, που μόλις τα πρώτα 15 λεπτά παρακολουθήσαμε, μετά... το ξαποστείλαμε!
  • Α' Ανδρικού ρόλου: Εντι Ρεντμέιν (Η θεωρία των πάντων). Αλλο ένα ανιαρότατο έργο και η αγωνία των Εγγλέζων, να φτιάξουν το δικό τους υπερ-επιστήμονα, έστω και ανθρώπινο ζόμπι. (Η θεωρία των πάντων έχει αμφισβιτηθεί από την μισή επιστημονική κοινότητα. Αν δεν είναι και μία φούσκα). Ο πρωταγωνιστής όμως, άξιζε το όσκαρ.
  • Α Γυναικείου: Τζούλιαν Μουρ (Είμαι ακόμα η Αλίκη). Πολύ καλή, της άξιζε.
  • Β Ανδρικού: Τζ. Κ. Σίμονς (Χωρίς μέτρο). Κι αυτός καλός.
  • Β Γυναικείου: Πατρίσια Αρκέτ (Μεγαλώνοντας). Μια χαζο-υπερπαραγωγή υπέρ-φλύαρη και χωρίς κανένα, απολύτως, ενδιαφέρον, το παίξιμο της κυρίας πολύ χαμηλών τόνων, κάποια άλλη, σε κάποιο άλλο έργο, θα μπορούσε να ήταν καλύτερη.
  • Διασκευασμένου σεναρίου: «Το παιχνίδι της μίμησης».
  • Τραγουδιού: «Δόξα» (Σέλμα)
  • Μουσικής: Αλεξάντρ Ντεσπλά (Ξενοδοχείο Μεγάλη Βουδαπέστη). Πολύ καλός ο μισο-δικός μας, τον ξέρουμε και από άλλες δουλιές του.
  • Ανιμέισιον: «Οι υπερέξι»
  • Σκηνογραφίας: Αννα Πίκοκ (Ξενοδοχείο Μεγάλη Βουδαπέστη)
  • Κοστουμιών: Μιλένα Κανονέρο (Ξενοδοχείο Μεγάλη Βουδαπέστη)
  • Μέικ Απ: «Ξενοδοχείο Μεγάλη Βουδαπέστη»
  • Ντοκιμαντέρ: Σίτιζενφοορ (Citizenfour)
  • Ξενόγλωσσης παραγωγής: Ίντα (Ida).
  • Οπτικών εφέ: «Ιντερστέλλαρ. Μια χαζο-διαστημική μπούρδα, καθαρά αμερικάνικη σαχλοταινία, στην οποία ο σκηνοθέτης μπέρδεψε τις σκηνές, και ο σεναριογράφος τις σελίδες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.