- Καλύτερης παραγωγής (ταινίας): «Άνθρωπος Πουλί, η απρόσμενη αρετή της αφέλειας», Σκηνοθεσίας: Aλεχάντρο Γκονζάλες Ινιάριτου "Άνθρωπος Πουλί", Σεναρίου: "Άνθρωπος Πουλί", Φωτογραφίας: Εμάνουελ Λουμπέζκι "Άνθρωπος Πουλί". Ήταν τόσο βαρετό και ανιαρό έργο, που μόλις τα πρώτα 15 λεπτά παρακολουθήσαμε, μετά... το ξαποστείλαμε!
- Α' Ανδρικού ρόλου: Εντι Ρεντμέιν (Η θεωρία των πάντων). Αλλο ένα ανιαρότατο έργο και η αγωνία των Εγγλέζων, να φτιάξουν το δικό τους υπερ-επιστήμονα, έστω και ανθρώπινο ζόμπι. (Η θεωρία των πάντων έχει αμφισβιτηθεί από την μισή επιστημονική κοινότητα. Αν δεν είναι και μία φούσκα). Ο πρωταγωνιστής όμως, άξιζε το όσκαρ.
- Α Γυναικείου: Τζούλιαν Μουρ (Είμαι ακόμα η Αλίκη). Πολύ καλή, της άξιζε.
- Β Ανδρικού: Τζ. Κ. Σίμονς (Χωρίς μέτρο). Κι αυτός καλός.
- Β Γυναικείου: Πατρίσια Αρκέτ (Μεγαλώνοντας). Μια χαζο-υπερπαραγωγή υπέρ-φλύαρη και χωρίς κανένα, απολύτως, ενδιαφέρον, το παίξιμο της κυρίας πολύ χαμηλών τόνων, κάποια άλλη, σε κάποιο άλλο έργο, θα μπορούσε να ήταν καλύτερη.
- Διασκευασμένου σεναρίου: «Το παιχνίδι της μίμησης».
- Τραγουδιού: «Δόξα» (Σέλμα)
- Μουσικής: Αλεξάντρ Ντεσπλά (Ξενοδοχείο Μεγάλη Βουδαπέστη). Πολύ καλός ο μισο-δικός μας, τον ξέρουμε και από άλλες δουλιές του.
- Ανιμέισιον: «Οι υπερέξι»
- Σκηνογραφίας: Αννα Πίκοκ (Ξενοδοχείο Μεγάλη Βουδαπέστη)
- Κοστουμιών: Μιλένα Κανονέρο (Ξενοδοχείο Μεγάλη Βουδαπέστη)
- Μέικ Απ: «Ξενοδοχείο Μεγάλη Βουδαπέστη»
- Ντοκιμαντέρ: Σίτιζενφοορ (Citizenfour)
- Ξενόγλωσσης παραγωγής: Ίντα (Ida).
- Οπτικών εφέ: «Ιντερστέλλαρ. Μια χαζο-διαστημική μπούρδα, καθαρά αμερικάνικη σαχλοταινία, στην οποία ο σκηνοθέτης μπέρδεψε τις σκηνές, και ο σεναριογράφος τις σελίδες!
Σελίδες
▼
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.