Δεν ασχοληθήκαμε καν με την είδηση, αφού δεν γνωρίζαμε και τίποτα για τον λεγάμενο, όμως τα... καλά μαντάτα, μας ήρθαν απ' αλλού... Αυτός ο γλοιώδης, δεν είναι τίποτα άλλο από ένα αναρχοκουμούνι εξτρεμιστικό, για το οποίο υπογράφει η σάρα η μάρα και το κακό συναπάντημα, αν φύγει από την θέση του, που κατέχει, Κύριος γνωρίζει πως; η Ελλάδα του Πολιτισμού, της Διανοήσεως, των Τεχνών, θα κατεβάσει πλερέζες και θα κηρύξει... δεκαπενθήμερο πένθος!
Στον κατάλογο μάλιστα διακρίναμε και τα εξής τεράστια ονόματα των καλλιτεχνών:
Ξένια Καλογεροπούλου (μωραίνει Κύριος ον βούλεται απωλέσαι), Νόνικα Γαληνέα (Δράκουλας από το παρελθόν, το Φάντασμα της... Όπερας), Σταμάτης Φασουλής (τα βυζιά του έφτασαν στα γόνατα από τις θηλυκές ορμόνες που παίρνει), Σταμάτης Κραουνάκης (ο έχων όψη μπάτσιακα, η πιο αποκρουστική φάτσα-καρικατούρα στο χώρο της μουσικής), Μαρία Φαραντούρη (η αρκούδα που μουγκανίζει), Μελίνα Τανάγρη (υπάρχει ακόμα αυτό το χούφταλο;), Αργύρης Μπακιρτζής (ο άνθρωπος που τραγουδάει με ένα ολόκληρο, τεράστιο λίπωμα στο στόμα. Ο κατά λάθος τραγουδιστής), Άκης Σακελλαρίου (ο πιο άσχημος όλων των εποχών στο χώρο του θεάτρου), κλπ, κλπ.
Ο "Στόχος" μάλιστα τους αποκαλεί και "Αριστερό Σκυλολόι της Υποδιανοήσεως", χαρακτηρισμός καθόλου άσχημος, και καθόλου μειωτικός.
Διαβάστε τώρα παρακάτω, και το κείμενο που μας έστειλε γι' αυτό το υποκείμενο, ο βραβευμένος σκηνοθέτης, ντοκιμαντερίστας το πλείστον, Θόδωρος Μαραγκός (Μπλακ Μπεεέ), ο οποίος πολιτικά, δεν κινείται και στον καθαρά δεξιό ή εθνικόφρονα χώρο:
ΟΙ ΕΜΕΤΙΚΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ
Οι κυβερνήσεις πέφτουνε, αλλά ο διευθυντής του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, Γιώργος Λούκος, μένει στην θέση του για να συνεχίσει το ανθελληνικό έργο του. Το εν λόγω «μπουμπούκι» διορίστηκε από την κυβέρνηση του Καραμανλή το 2005
Στα 7 χρόνια που διαφεντεύει την Επίδαυρο και το Ηρώδειο ο Γ. Λούκος, έχουν παρελάσει από τις σκηνές τους Τούρκοι, Σκοπιανοί, καραμπινάτοι Κίναιδοι, πάσης φύσεως Ανθέλληνες, ενώ έχουν κοπεί όσοι προσπαθούν να παράγουν Ελληνικό Πολιτισμό, όπως το Κρατικό Θέατρο της Κύπρου, το Λύκειο των Ελληνίδων και οι Χοροί της Δώρας Στράτου.
Ούτε μία κριτική υπέρ δεν εισέπραξε το εν λόγω Ανθελληνικό κατασκεύασμα από τους δεκάδες αριστεροκουλτουριάρηδες γραφιάδες που λυμαίνονται (ΚΑΙ) την Θεατρική Κριτική.
Ο Ήρωας της Ελληνικής Επαναστάσεως, Αθανάσιος Διάκος, ξανάρχεται θαυματουργικά στην ζωή και ζει στην Αθήνα του 2012 μαζί με την γυναίκα του την Κρουστάλλω. Δουλεύει σε μια ψησταριά (ντροπή, ρε βρωμιάρηδες!) στου Ψυρρή, σουβλίζει όλη μέρα αρνιά και κοτόπουλα και έχει ως υπαλλήλους ντελιβεράδες... Κούρδους Λαθρομετανάστες. Επειδή η Κρουστάλλω είναι όμορφη, ο Αθανάσιος Διάκος την ζηλεύει και με κάθε ευκαιρία την ξυλοφορτώνει όταν γυρίζει σπίτι. Η Κρουστάλλω για να τον εκδικηθεί, τον απατά στην συζυγική κλίνη με τον Κούρδο λαθρομετανάστη παραγιό του, ο κερατάς ο Διάκος κάποτε το μαθαίνει και την σφάζει με τα ίδια του τα χέρια!
Περιττό να πούμε ότι η Λένα Κιτσοπούλου (που προ τριετίας είχε ζητήσει σε συνέντευξή της να πηδιώνται οι Ελληνίδες με μελαμψούς Λάθρο για να... ομορφύνει η Ελληνική Φυλή!) σκιαγραφεί τον Αθανάσιο Διάκο ως έναν άθλιο Ελληνάρα, σάν έναν homo-malakas που βρίζει χυδαία, ξυλοφορτώνει και τελικά σφαγιάζει την έγκυο (από τον Κούρδο, φυσικά!) σύζυγό του, την Κρουστάλλω!..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.