Γιώργος και Ζωή |
Νικήτας Μυλόπουλος, Δαυίδ Σαλτιέλ, Λυδία Κονιόρδου |
Τα έργα που ερμήνευσαν για να είμαι ειλικρινής δεν τα ήξερα, το σόλο όμως, στο δεύτερο μέρος, του Γιώργου Λαζαρίδη, ειλικρινά το απόλαυσα μέχρις ονύχων.
Στα παραλειπόμενα του κονσέρτου υπερβολική ήταν η αστυνόμευση του Μεγάρου από την Αστυνομία, η οποία νωχελικά, κουρασμένα και απαξιωτικά αντιμετωπίζει όλη αυτή την επικίνδυνη εγκληματικότητα που τρέχει πλέον με ταχύτητες φωτός στους δρόμους προς τον Έλληνα πολίτη, προκειμένου για κρατικούς επισήμους (αυτοί, οι “κρατικοί”, μας έφεραν, εισήγαγαν στη ζωή μας και όλη αυτήν την ξενόφερτη εγκληματικότητα), ή και άλλους, εξαντλούν στο ακραίο και το τελευταίο γράμμα, πνεύμα του νόμου.
Η αστυνόμευση στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης την περασμένη Κυριακή, μπορεί να άγγιξε ή να ξεπέρασε, και τα 50.000 ευρώ.
Ίσως, το Μέγαρο στο μέλλον, εάν υπάρχει τέτοια ανάγκη, να είναι πολύ προσεκτικό τι, ή ποιες εκδηλώσεις φιλοξενεί!
ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΜΕΓΑΡΟΥ
Συγκίνηση στη συναυλία της ΚΟΘ στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης για την Ημέρα Μνήμης των Ελλήνων Εβραίων Μαρτύρων και Ηρώων του Ολοκαυτώματος.
Η ορχήστρα "ΚΟΘ" |
Η Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης υπό τη διεύθυνση της καλλιτεχνικής της διευθύντριας Ζωής Τσόκανου, με σολίστ στο πιάνο τον καλλιτεχνικό διευθυντή του Μεγάρου Μουσικής Γιώργο Εμμανουήλ Λαζαρίδη, παρουσίασαν σε μια ευτυχή σύμπραξη ένα πρόγραμμα με έργα Μάλερ και Μπετόβεν καθηλώνοντας το κοινό, που τους αποθέωσε καλώντας τους ξανά και ξανά στη σκηνή.
Πριν από τη συναυλία πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια της έκθεσης φωτογραφίας της Άρτεμης Αλκαλάη με τίτλο «Σπουδή πάνω στο τραύμα, τη μνήμη και την απώλεια: Έλληνες Εβραίοι επιζώντες από το Ολοκαύτωμα». Η ομότιμη καθηγήτρια του ΑΠΘ Φραγκίσκη Αμπατζοπούλου σημείωσε προλογίζοντας ότι η έκθεση, προβάλλοντας τα πρόσωπα των επιζώντων, αποτελεί μια έμπρακτη «απάντηση» στη ναζιστική προπαγάνδα που προέβαλλε συστηματικά καρικατούρες Εβραίων με σκοπό να υποβιβάσει την υπόστασή τους. Η έκθεση παρουσιάζεται πρώτη φορά στη Θεσσαλονίκη και ήταν πολύ συγκινητικό ότι πολλοί επισκέπτες είδαν τον εαυτό τους ή τους δικούς τους ανθρώπους, αφού από τα συνολικά 64 πορτρέτα τα 30 ανήκουν σε Θεσσαλονικείς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.