Το αιτιολογικό άγνωστο και ανόητο, αφού οι δικαιολογίες που τσαμπουνούσαν οι κλώσες της γραμματείας, ήταν για καθυστερημένους ηλιθίους και βλάκες.
Στην εμμονή του παραγωγού και σκηνοθέτη να πάρει την πρόσκληση την οποία δικαιούνταν με το σπαθί και την αξία του, του είπαν να περάσει “σε κάνα-δυό ώρες, κάτι θα έκαναν”!..
Εκεί ήταν που τ’ άρπαξε κανονικά στο κρανίο που λέμε ο φίλος, τις τράβηξε ένα χέσιμο ακριβώς στο δόξα πατρί με πέντε φάσκελα, τις διαολόστειλε πατόκορφα, περιφρονητικά σηκώθηκε αηδιασμένος κι έφυγε.. Την πρόσκληση να την έβαζαν εκεί που ήξεραν!
Και περιττό να γράψουμε πως, στην έναρξη απόψε στο Ολύμπιον, ούτε τα μισά καθίσματα δεν θα είναι γεμάτα, ύστερα και από την αηδία του Κοέν που διάλεξαν να προβάλλουν στην οθόνη οι φωστήρες εβραιολάγνοι μάγειροι του προγράμματος, ως εναρκτήρια ταινία του φεστιβάλ.
Δεν είχαν άλλον καημό βλέπετε οι Θεσσαλονικείς, τους γαμο-έρωτες του Κοέν έπρεπε να μάθουν ή να δουν, για να πάρουν το χαρτί της αποφιτήσεώς τους με... άριστα, στη μόρφωση και τη γνώση! Τα ντοκιμαντέρ είναι μόρφωση και γνώση.
Είναι σίγουρο πως τα τελευταία χρόνια, πολλά λαμόγια και “κουνιστές πολυθρόνες” παρεισέφρησαν στους κόλπους του Φεστιβάλ (“του πνιγ’ς του κ’νέλι;”, αθάνατε Βασίλη), μην ξεχνούμε και το υπόδικο σε βαθμό κακουργήματος μελών του πρώην Δ.Σ. του -μέσα σ’ αυτά πρώτος και καλύτερος ο γνωστός σκοπιανοβούλγαρος μπεκρούλιακας εμιγκρές του Δήμου Θεσσαλονίκης- κάτι που δεν ξέραμε και μάθαμε σήμερα ξεκάθαρα, η “Αγορά” -λέει- του Φεστιβάλ, “δεν έχει καμιά, απολύτως, σχέση με το Φεστιβάλ”, είναι ανεξάρτητο... βασίλειο, το κυρίως φεστιβάλ μάλιστα, δεν θέλει ούτε ν’ ακούσει, ούτε να δει, τέτοιο άσπονδο μίσος, και τέτοιο αμέτρητο φθόνο τρέφει γι’ αυτήν!
Άντε... Άλλο κακό να μη βρει τη Θεσσαλονίκη μας, την οποία στο... τσιφτιτέλι που χάραξαν οι “Πρέσπες”, το επόμενο θα είναι οι φωστήρες του Φεστιβάλ να βγάλουν... βουλγαρική, αρχής γενομένης από φέτος που σημείωσαν στα ενημερωτικά βρωμόχαρτά τους πως, στην “Ανθέων” και τη “Βασιλίσσης Όλγας” ο επισκέπτης-προσκεκλημένος που θα κάνει τον γύρο τζάμπα με το λεωφορείο του Φεστιβάλ, “θα θαυμάσει επαύλεις και αρχοντικά πλουσίων οικογενειών της παλιάς Θεσσαλονίκης, Τούρκων Ελλήνων Εβραίων και Βουλγάρων(!)...”.
Κι εγώ ήθελα να ξέρω πραγματικά, αυτό το ψυχανώμαλο και ανιστόρητο γίδι του Φεστιβάλ που συνέταξε αυτό το γελοίο και προδοτικό, “υποβολιμαίο” κείμενο, που στο διάολο ανακάλυψε βουλγαρική έπαυλη στην “Ανθέων” και την “Βασιλίσσης Όλγας”, που εμείς... αμαθείς και αγράμματοι Έλληνες τόσα χρόνια, δεν γνωρίζαμε, δεν βλέπαμε!.. Που;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.