Επειδή κάτι δεν κάθισε καλά στον παραγωγό και σκηνοθέτη μ’ αυτή την απάντηση, ζήτησε από το Φεστιβάλ Καλαμάτας με η/τ το σκεπτικό της επιτροπής, σε σχέση με την απόρριψη της ταινίας του.
Η απάντηση που πήρε, τον έκανε να τραβάει τα μαλλιά του! Γιατί; Δείτε επακριβώς, ποιο ήταν το αιτιολογικό; και πως η ταινία του απερρίφθη!
“Κύριε (...) καλημέρα,
Στην αίτησή σας μας στείλατε ένα τρέηλερ του ντοκιμαντέρ διάρκειας 2 λεπτών προκειμένου να αξιολογήσουμε την ποιότητά του. Από το τρέηλερ λοιπόν κατάλαβα ότι πρόκειται για ένα ντοκιμαντέρ με όχι καλή φωτογραφία και τηλεοπτικού χαρακτήρα. Όταν λέμε τηλεοπτικού και όχι δημιουργικού εννοούμε ότι έχουμε κλισέ εικόνες και μία γραφή τύπου ρεπορτάζ. Αυτοί ήταν οι λόγοι που δεν μου επέτρεψαν να επιλέξω την ταινία σας. Σε περίπτωση που αναρωτηθείτε αν έβγαλα συμπέρασμα από τα 2 λεπτά, θα ήθελα να σας προλάβω και να σας πω ότι υποτίθεται σ' ένα τρέηλερ δείχνουμε το καλύτερο υλικό προκειμένου να εντυπωσιάσουμε τον μελλοντικό "ας πούμε πελάτη".
Ελπίζω σε μια προσεχή διοργάνωση να έχουμε την ευκαιρία να δούμε κάποια ταινία σας.
Τζίνα Πετροπούλου
Καλλιτεχνική διευθύντρια”
1ον. Δεν υπάρχει επιτροπή αξιολογήσεως στο Φεστιβάλ, παρά μόνο μια Διευθύντρια η οποία φασιστικά και δικτατορικά, έτσι της αρέσει, αποφασίζει, ράβει και κόβει.
2ον. Δεν χρειάζεται να δει μια ταινία (η διευθύντρια) για να αποκομίσει γνώμη, αρκεί η καλπάζουσα φαντασία της -κι από άλλον πλανήτη ίσως, νοημοσύνη της- να δει το... συρόμενο (τρέιλερ) της ταινίας, και να... καθαρίσει!
3ον. Μια ταινία στο Φεστιβάλ Καλαμάτας δεν έχει κανένα μέλλον, αν δεν έχει καλή φωτογραφία! Κι αυτή όχι στην ίδια την ταινία, αλλά στο συρόμενό της!
4ον. Η Καλλιτεχνική διευθύντρια του Φεστιβάλ Καλαμάτας, παραδίδει μαθήματα... δωρεάν στους σκηνοθέτες και παραγωγούς, πως πρέπει να φτιάχνουν τα συρόμενα των ταινιών τους, και όχι οι ίδιες τις ταινίες!
5ον. Η Καλλιτεχνική διευθύντρια του Φεστιβάλ Καλαμάτας έχει τα δικά της “κλισέ, τηλεοπτικού και όχι δημιουργικού εννοούμε ότι έχουμε κλισέ εικόνες και μία γραφή τύπου ρεπορτάζ”!..
Αλήθεια; Πόση ώρα χρειάστηκε αυτή η κυρία για να γράψει όλες αυτές τις αρλούμπες ανοησίες που έγραψε, και σε ποιον νομίζει ότι τις απηύθυνε;
6ον. Ποιας κινηματογραφικής βοϊδοσχολής είναι απόφοιτη αυτή η Διευθύντρια; Και τι κινηματογραφικό έργο η ίδια έχει να παρουσιάσει; Ποιος την διόρισε στην ζηλευτή καρέκλα της “Καλλιτεχνικής Διευθύντριας” του Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Καλαμάτας;
Από την παραπάνω απάντηση που έδωσε στον... παθόντα σκηνοθέτη και παραγωγό, μάλλον, πρέπει να είναι τελείως άσχετη, όσο και πολύ εγωίστρια με τα κινηματογραφικά, αλλά και θρασυτάτη όταν ομολογεί πως απέρριψε ταινία τεκμηριώσεως από το επίσημο πρόγραμμα του φεστιβάλ Καλαμάτας, μόνο και μόνο, επειδή είδε το συρόμενο της ταινίας!
Η περίπτωσή της, αν δεν χρήση ψυχιατρικής αναλύσεως και ζουρλομανδύα, χρίζει οπωσδήποτε μιας θέσεως στο βιβλίο Γκίνες, για να μάθουν επιτέλους, οι απανταχού κινηματογραφιστές σε όλη την υφήλιο, ότι δεν χρειάζεται να δουν τις ταινίες τους στα φεστιβάλ για να αποφανθούν οι επιτροπές περί του “ναι” ή του “όχι”, αρκεί να στείλουν ένα καλό συρόμενο -όχι απαραιτήτως και από την υποψήφια ταινία- προκειμένου να κερδίσουν την σίγουρη υποψηφιότητά τους στο πρόγραμμα!
Εν κατακλείδι, η απάντηση του "ΦΝΚ" στον καρατομημένο παραγωγό και σκηνοθέτη, είναι: Ποιοι είστε εσείς οι δημιουργοί που τολμάτε να στείλετε ταινίες σε κινηματογραφικά Φεστιβάλ και να τα βάλλετε με μας τους “θεούς”, τις “θεές” των Καλλιτεχνικών διευθυντών αυτών;
Φεστιβάλ Καλαμάτας... Προχώρα!.. Στον δρόμο που σου χάραξε η κυρία Πετροπούλου!.. Αξίζεις, όμως, πολύ καλύτερη τύχη, ρε γαμώ το!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.