Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ

"Έστιν ουν Τραγωδία / Μίμησης πράξεως σπουδαίας και τελείας / Μέγεθος εχούσης, ηδυσμένω λόγω / Χωρίς εκάστου των ειδών εν τοις μορίοις / Δρώντων και ου δι απαγγελίας / Δι ελέου και φόβου περαίνουσα /Την των τοιούτων παθημάτων κάθαρσιν" - Αριστοτέλους, "Ποιητική"

Ο ΥΜΝΟΣ ΤΟΥ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΥ

Φαντάσου έναν καρεκλοκένταυρο με αποκολλημένα τα πισινά του, να έρπει προς το νέο του αξίωμα. Μοιάζει με αλλόκοτο μαλάκιο, αηδιαστικά απροστάτευτο και εμετικά θλιβερό. Την ώρα που πανικόσυρτο, σπεύδει να οχυρωθεί στο νέο του κέλυφος. Ίσως, γι' αυτό και κανένας από τους γυμνόποδες αδελφούς μου, δεν το πατάει. Τόσο πολύ το σιχαίνονται. - Κώστας Ι. Γιαλίνης

ΤΑΙΝΙΕΣ ΕΔΩ (Συνερ/να Κανάλια): www.youtube.com/user/TileorasisDagkilaswww.dailymotion.com/user/ArgyriosDagkilas

ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ: ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΧΑΟΣ *** ΧΑΟΣ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ *** 20 Ε/6μ - 30 Ε/12μ

ΟΙ ΚΑΤΑΡΕΣ ΤΟΥ "ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ" ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ, ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!

ΠΡΩΤΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
«Τοις ευσεβείς μεν επαγγελλομένοις τα των Ελλήνων δε δυσσεβή δόγματα τη ορθοδόξω και καθολική εκκλησία περί τε ψυχών ανθρωπίνων, και ουρανού και γης, και των άλλων κτισμάτων αναιδώς ή μάλλον ασεβώς επεισάγουσιν ανάθεμα (γ')».

Μετάφραση:
Σε όσους παριστάνουν τους ευσεβείς, ενώ, την ίδια στιγμή, εισάγουν με θράσος ή πολύ περισσότερο με ασέβεια στην Ορθόδοξη και Καθολική Εκκλησία τις ασεβείς δοξασίες των ΕΛΛΗΝΩΝ και για τις ανθρώπινες ψυχές και για τον ουρανό και τη γη και για τα άλλα κτίσματα, ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ!..
Τρεις φορές Ανάθεμα δηλαδή στους:
Ορφέα, Θαλή, Αναξίμανδρο, Αναξιμένη, Πυθαγόρα, Ξενοφάνη, Παρμενίδη, Ζήνωνα, Εμπεδοκλή, Ηράκλειτο, Αναξαγόρα, Δημόκριτο, Σωκράτη, Πλάτωνα κ.α. ΟΛΟΙ οι Αναθεματισμοί: ΕΔΩ


"Οι καλύτερες τουρκικές εφημερίδες (και πληθώρα ιστοσελίδων), είναι οι Ελληνικές!.." Αργ. Δαγκ.

ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΙΣ: Οι λογαριασμοί μας στο “Πανοράμιο” μηδενίστηκαν αυτοβούλως. ΜΗΝ τους ψάχνετε...

ΠΡΟΣΟΧΗ!.. ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ...

Οι ιστοσελίδες μας ΔΕΝ δημοσιεύουν Δ.Τ. γραμμένα δίγλωσσα, ήτοι: Ελληνικά ανακατεμένα με Αγγλικούρες, Γερμανικούρες, Γαλλικούρες, υποψιαζόμαστε σε λίγο θα μας στέλνουν και Κινεζικούρες! Συντάσσετε τα Δ.Τ. σας σε αμιγή Ελληνική γλώσσα, δεκτά γίνονται μόνον τα ακρωνύμια σε Λατινικό αλφάβητο, ή φράσεις γνήσιες, ατόφιες της Λατινικής γραφής και γλώσσης.


Κυριακή, 26 Αυγούστου 2012

Ο ΕΜΕΤΙΚΟΣ κ. ΛΟΥΚΟ(ΥΜΑ)Σ!..

Πριν από δυο-τρεις μέρες, έκανε την εμφάνισή της η είδηση ότι θα αντικατασταθεί κάποιος ονόματι Γιώργος Λούκος (εμείς  γνωρίζουμε ΟΥΔΕΝ περί της αφεντομουτσουνάρας του), από το πόστο του στο Φεστιβάλ Αθηνών και της Επιδαύρου! Διπλοθεσίτης, μέγα λαμόγιο ο κόπρος!
Δεν ασχοληθήκαμε καν με την είδηση, αφού δεν γνωρίζαμε και τίποτα για τον λεγάμενο, όμως τα... καλά μαντάτα, μας ήρθαν απ' αλλού... Αυτός ο γλοιώδης, δεν είναι τίποτα άλλο από ένα αναρχοκουμούνι εξτρεμιστικό, για το οποίο υπογράφει η σάρα η μάρα και το κακό συναπάντημα, αν φύγει από την θέση του, που κατέχει, Κύριος γνωρίζει πως; η Ελλάδα του Πολιτισμού, της Διανοήσεως, των Τεχνών,  θα κατεβάσει πλερέζες και θα κηρύξει... δεκαπενθήμερο πένθος!
Στον κατάλογο μάλιστα διακρίναμε και τα εξής τεράστια ονόματα των καλλιτεχνών:
Ξένια Καλογεροπούλου (μωραίνει Κύριος ον βούλεται απωλέσαι), Νόνικα Γαληνέα (Δράκουλας από το παρελθόν, το Φάντασμα της... Όπερας), Σταμάτης Φασουλής (τα βυζιά του έφτασαν στα γόνατα από τις θηλυκές ορμόνες που παίρνει), Σταμάτης Κραουνάκης (ο έχων όψη μπάτσιακα, η πιο αποκρουστική φάτσα-καρικατούρα στο χώρο της μουσικής), Μαρία Φαραντούρη (η αρκούδα που μουγκανίζει), Μελίνα Τανάγρη (υπάρχει ακόμα αυτό το χούφταλο;), Αργύρης Μπακιρτζής (ο άνθρωπος που τραγουδάει με ένα ολόκληρο, τεράστιο λίπωμα στο στόμα. Ο κατά λάθος τραγουδιστής),  Άκης Σακελλαρίου (ο πιο άσχημος όλων των εποχών στο χώρο του θεάτρου), κλπ, κλπ.
Ο "Στόχος" μάλιστα τους αποκαλεί και "Αριστερό Σκυλολόι της Υποδιανοήσεως", χαρακτηρισμός καθόλου άσχημος, και καθόλου μειωτικός.
Διαβάστε τώρα παρακάτω, και το κείμενο που μας έστειλε γι' αυτό το υποκείμενο, ο βραβευμένος σκηνοθέτης, ντοκιμαντερίστας το πλείστον, Θόδωρος Μαραγκός (Μπλακ Μπεεέ), ο οποίος πολιτικά, δεν κινείται και στον καθαρά δεξιό ή εθνικόφρονα χώρο:

ΟΙ ΕΜΕΤΙΚΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ
Οι κυβερνήσεις πέφτουνε, αλλά ο διευθυντής του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, Γιώργος Λούκος, μένει στην θέση του για να συνεχίσει το ανθελληνικό έργο του. Το εν λόγω «μπουμπούκι» διορίστηκε από την κυβέρνηση του Καραμανλή το 2005 
[σ.σ."Χ.Δ.": Αλήθεια; Τον θυμάται κανείς αυτόν τον Μέγα αρχηγό, την τεράστια προσωπικότητα στο χώρο των μοντέρνων αμφίφιλων που θα ανέβαζε την Ελλάδα στα επουράνια, αλλά καθ' όδόν του... ξέφυγε στα καταχθόνια; Εκείνη η γαλανομάτα συμβία του με τα "δίδυμα" αλήθεια, που βρίσκεται; Ξεπέρασε τον βρωμο-Πάγκαλο στα κιλά, ή μένει σταθερός στα 250;]
(υπουργός Πολιτισμού ο πρώην μαοϊκός Πέτρος Τατούλης)
[σ.σ"Χ.Δ.: Άλλο κάρο με πατάτες...]
και έκτοτε κανείς δεν τολμά να τον κουνήσει, γιατί τον γουστάρει τρελά η Αριστερά.
Στα 7 χρόνια που διαφεντεύει την Επίδαυρο και το Ηρώδειο ο Γ. Λούκος, έχουν παρελάσει από τις σκηνές τους
Τούρκοι, Σκοπιανοί, καραμπινάτοι Κίναιδοι, πάσης φύσεως Ανθέλληνες
, ενώ έχουν κοπεί όσοι προσπαθούν να παράγουν Ελληνικό Πολιτισμό, όπως το Κρατικό Θέατρο της Κύπρου, το Λύκειο των Ελληνίδων και οι Χοροί της Δώρας Στράτου. 
Αυτή την φορά, ο Γιώργος Λούκος ξεπέρασε τον εαυτό του: 
Ενέκρινε μετά πολλών επαίνων το βρωμερό θεατρικό έργο της αναρχοαριστερής ηθοποιού και συγγραφέως Λένας Κιτσοπούλου , «Αθανάσιος Διάκος, η Επιστροφή», το οποίο παίχτηκε πριν λίγες ημέρες (14 και 16 Ιουλίου) στο Φεστιβάλ Αθηνών, στο θέατρο της οδού Πειραιώς. Ακόμη και η «Αυγή» της περασμένης Κυριακής βγήκε και έκραξε αγρίως το ανοσιούργημα της Κιτσοπούλου!..
Ούτε μία κριτική υπέρ δεν εισέπραξε το εν λόγω Ανθελληνικό κατασκεύασμα από τους δεκάδες αριστεροκουλτουριάρηδες γραφιάδες που λυμαίνονται (ΚΑΙ) την Θεατρική Κριτική. 
Απολαύστε την υπόθεση του Έργου που είναι γραμμένο σε Δεκαπεντασύλλαβο, για να ειρωνευτεί τον στίχο των Δημοτικών μας Τραγουδιών:
Ο Ήρωας της Ελληνικής Επαναστάσεως, Αθανάσιος Διάκος, ξανάρχεται θαυματουργικά στην ζωή και ζει στην Αθήνα του 2012 μαζί με την γυναίκα του την Κρουστάλλω. Δουλεύει σε μια ψησταριά (ντροπή, ρε βρωμιάρηδες!) στου Ψυρρή, σουβλίζει όλη μέρα αρνιά και κοτόπουλα και έχει ως υπαλλήλους ντελιβεράδες... Κούρδους Λαθρομετανάστες. Επειδή η Κρουστάλλω είναι όμορφη, ο Αθανάσιος Διάκος την ζηλεύει και με κάθε ευκαιρία την ξυλοφορτώνει όταν γυρίζει σπίτι. Η Κρουστάλλω για να τον εκδικηθεί, τον απατά στην συζυγική κλίνη με τον Κούρδο λαθρομετανάστη παραγιό του, ο κερατάς ο Διάκος κάποτε το μαθαίνει και την σφάζει με τα ίδια του τα χέρια!
 
[σ.σ."Χ.Δ.": Την συγγραφέα πότε θα τη σφάξει κανένας Κούρδος να ησυχάσουμε; Κι ο Κούνδουρος έλεγε κάτι τέτοιες μαλακίες περί λαθρομεταναστευτικών σκουληκιών, αλλά για ρωτήστε τον τώρα, να ακούσετε, τι λέει;] 
Περιττό να πούμε ότι η Λένα Κιτσοπούλου (που προ τριετίας είχε ζητήσει σε συνέντευξή της να πηδιώνται οι Ελληνίδες με μελαμψούς Λάθρο για να... ομορφύνει η Ελληνική Φυλή!) σκιαγραφεί τον Αθανάσιο Διάκο ως έναν άθλιο Ελληνάρα, σάν έναν homo-malakas που βρίζει χυδαία, ξυλοφορτώνει και τελικά σφαγιάζει την έγκυο (από τον Κούρδο, φυσικά!) σύζυγό του, την Κρουστάλλω!.. 
Λεφτά δεν υπάρχουν για τον Ελληνικό Στρατό, αλλά υπάρχουν για να καταπολεμάται ο Ελληνικός Ρατσισμός με τέτοια χυδαιότατα Ανθελληνικά έργα που ανεβαίνουν σε πανάκριβες παραγωγές του Φεστιβάλ Αθηνών.
Εθνοσωτήρα και εθνοπροδότη Σαμαρά, για όλα αυτά, τι λές; Ή δεν έχεις λόγο, άποψη χρόνο να ασχοληθείς μ' αυτά, βολτάρεις στας Ευρώπας και πουλάς και την τελευταία ελληνική βραχονησίδα στους σκατό-Φραγγους;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.