Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ

"Έστιν ουν Τραγωδία / Μίμησης πράξεως σπουδαίας και τελείας / Μέγεθος εχούσης, ηδυσμένω λόγω / Χωρίς εκάστου των ειδών εν τοις μορίοις / Δρώντων και ου δι απαγγελίας / Δι ελέου και φόβου περαίνουσα /Την των τοιούτων παθημάτων κάθαρσιν" - Αριστοτέλους, "Ποιητική"

Ο ΥΜΝΟΣ ΤΟΥ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΥ

Φαντάσου έναν καρεκλοκένταυρο με αποκολλημένα τα πισινά του, να έρπει προς το νέο του αξίωμα. Μοιάζει με αλλόκοτο μαλάκιο, αηδιαστικά απροστάτευτο και εμετικά θλιβερό. Την ώρα που πανικόσυρτο, σπεύδει να οχυρωθεί στο νέο του κέλυφος. Ίσως, γι' αυτό και κανένας από τους γυμνόποδες αδελφούς μου, δεν το πατάει. Τόσο πολύ το σιχαίνονται. - Κώστας Ι. Γιαλίνης

ΤΑΙΝΙΕΣ ΕΔΩ (Συνερ/να Κανάλια): www.youtube.com/user/TileorasisDagkilaswww.dailymotion.com/user/ArgyriosDagkilas

ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ: ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΧΑΟΣ *** ΧΑΟΣ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ *** 20 Ε/6μ - 30 Ε/12μ

ΟΙ ΚΑΤΑΡΕΣ ΤΟΥ "ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ" ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ, ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!

ΠΡΩΤΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
«Τοις ευσεβείς μεν επαγγελλομένοις τα των Ελλήνων δε δυσσεβή δόγματα τη ορθοδόξω και καθολική εκκλησία περί τε ψυχών ανθρωπίνων, και ουρανού και γης, και των άλλων κτισμάτων αναιδώς ή μάλλον ασεβώς επεισάγουσιν ανάθεμα (γ')».

Μετάφραση:
Σε όσους παριστάνουν τους ευσεβείς, ενώ, την ίδια στιγμή, εισάγουν με θράσος ή πολύ περισσότερο με ασέβεια στην Ορθόδοξη και Καθολική Εκκλησία τις ασεβείς δοξασίες των ΕΛΛΗΝΩΝ και για τις ανθρώπινες ψυχές και για τον ουρανό και τη γη και για τα άλλα κτίσματα, ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ!..
Τρεις φορές Ανάθεμα δηλαδή στους:
Ορφέα, Θαλή, Αναξίμανδρο, Αναξιμένη, Πυθαγόρα, Ξενοφάνη, Παρμενίδη, Ζήνωνα, Εμπεδοκλή, Ηράκλειτο, Αναξαγόρα, Δημόκριτο, Σωκράτη, Πλάτωνα κ.α. ΟΛΟΙ οι Αναθεματισμοί: ΕΔΩ


"Οι καλύτερες τουρκικές εφημερίδες (και πληθώρα ιστοσελίδων), είναι οι Ελληνικές!.." Αργ. Δαγκ.

ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΙΣ: Οι λογαριασμοί μας στο “Πανοράμιο” μηδενίστηκαν αυτοβούλως. ΜΗΝ τους ψάχνετε...

ΠΡΟΣΟΧΗ!.. ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ...

Οι ιστοσελίδες μας ΔΕΝ δημοσιεύουν Δ.Τ. γραμμένα δίγλωσσα, ήτοι: Ελληνικά ανακατεμένα με Αγγλικούρες, Γερμανικούρες, Γαλλικούρες, υποψιαζόμαστε σε λίγο θα μας στέλνουν και Κινεζικούρες! Συντάσσετε τα Δ.Τ. σας σε αμιγή Ελληνική γλώσσα, δεκτά γίνονται μόνον τα ακρωνύμια σε Λατινικό αλφάβητο, ή φράσεις γνήσιες, ατόφιες της Λατινικής γραφής και γλώσσης.


Τετάρτη, 10 Οκτωβρίου 2012

ΕΤΣΙ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ Ο "ΔΗΜΟΣ ΤΟΥ ΑΛΚΟΟΛΙΚΟΥ ΜΕΘΥΣΤΑΚΑ" ΤΑ 100ΧΡΟΝΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ;

Το εμετικό "δελτίο τύπου" που ακολουθεί, είναι προϊόν ανεγκεφάλων ελληνοφώνων εγκεκριμένο από τον Δήμο Θεσσαλονίκης.
Όπως θα διαπιστώστε, η Θεσσαλονίκη γιορτάζει τα 100ντάχρονά της στο Γενί Τζαμί, παρακαλώ... "Χέστηκ' η Φατμέ στο Γενί Τζαμί"... (σ.σ.: την στιγμή που ο ψευτο-ηγέτης τροϊκανός Σαμαράς εναγκαλίζεται την ύαινα της Ανατολής και βρωμότουρκο Νταβούτογλου), με τον συγγραφέα του... "Μόμπυ Ντικ" (1856), και κάποια σύζυγο Άγγλου προξένου!  
Σε μια παράσταση που συνέθεσαν οι ανεγκέφαλοι συντελεστές παραγωγοί, το ξαναγράφουμε, τους οποίους οργάνωσε κάποια κυρία Φρόσω (σ.σ. η οποία πιθανώς να μην ξέρει καν, οτι υπήρξαν "Βαλκανικοί Πόλεμοι" στις αρχές του 20ου αιώνα στη Μακεδονία), με τις ευλογίες πάντα (Παραγωγή), του "Δήμου Θεσσαλονίκης – Διεύθυνση Πολιτισμού και Θεατρική Ομάδα ΤΕΣΣΕΡΑ"). (σ.σ.: λέτε να περπατούν και "στα τέσσερα" εκεί μέσα;). 
Στην παράσταση λοιπόν αυτή, που την ονομάζουν και "Χόρεψέ με έως το Τέλος (διάλυση) της Ελλάδος", μαθαίνουμε ότι η Θεσσαλονίκη χρωστάει την απελευθέρωσή της (σ.σ.: από ποιους;) στον "προορισμό των ιεραποστόλων", τους “εμπορικούς αντιπροσώπους", τους “κατασκόπους”, και τους ξένους “προξένους”. Όπως επίσης, και στα γεγονότα της “δολοφονίας των προξένων της Γαλλίας και της Γερμανίας το 1876(!)... (σ.σ.: ο ψευτο-Σαμαράς, γι' αυτό μας κουβάλησε την χοντροκώλα Ναζί εδώ, να μας πει πόσο καθοριστική ήταν η... δολοφονία του Γερμανού προξένου στην απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης), από “εξοργισμένους μουσουλμάνους” των οποίων “ο δημόσιος απαγχονισμός”... έφερε και τον βασιλιά Κωνσταντίνο έφιππο νικητή, στην παραλιακή λεωφόρο “Νίκης”.
Αυτά διηγείται η κ. Φανή Τυφλού σύζυγος Άγγλου προξένου, και αν δεν ήταν για κλάματα αυτών που ξαναγράφουν την “νέα ιστορία” της Θεσσαλονίκης στο “νέο της Δημαρχείο” καθόλα, θα μπορούσαν να βγάλουν γέλιο μέχρι δακρύων, σε μια παράσταση μαύρης κωμωδίας!..

47α «ΔΗΜΗΤΡΙΑ» - «ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 2012»: "DANCE ME TO THE END OF GREECE - 2"… ΞΕΝΟΙ ΠΕΡΙΗΓΗΤΕΣ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ»

Από την Παρασκευή 12 έως και την Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012, στις 21:00, θα παρουσιάζεται στο Παλαιό Αρχαιολογικό Μουσείο - Γενί Τζαμί – (Αρχαιολογικού Μουσείου 30, τηλ. 2310 857978) η παράσταση «Dance me to the end of Greece... Ξένοι περιηγητές στη Θεσσαλονίκη».
Η εκδήλωση πραγματοποιείται στο πλαίσιο των 47ων «Δημητρίων» που διοργανώνει ο Δήμος Θεσσαλονίκης και του εορτασμού των 100 χρόνων από την απελευθέρωση της πόλης «Θεσσαλονίκη 1912 - 2012».
Οι αφηγήσεις και τα κείμενα ξένων περιηγητών που επισκέφτηκαν τους περασμένους αιώνες τη Θεσσαλονίκη, είναι το πολύτιμο υλικό πάνω στο οποίο βασίζεται η παράσταση «Dance me to the end of Greece 2... ξένοι περιηγητές στη Θεσσαλονίκη». Οι συντελεστές του έργου δημιουργούν μία σκηνική σύνθεση που αναζητά τα ίχνη που έχει αφήσει στο σώμα της σύγχρονης πόλης η ιστορία της, όπως αυτή αποτυπώθηκε υποκειμενικά, από τους περιηγητές. Ανάμεσα σε αυτούς, ο συγγραφέας του «Μόμπυ Ντικ» Χέρμαν Μέλβιλ, ο οποίος επισκέφθηκε τη Θεσσαλονίκη το 1856. Η «πολύχρωμη» Θεσσαλονίκη ήταν η κεντρική σκηνή μεγάλων γεγονότων που διαμόρφωσαν την ευρωπαϊκή ιστορία του 20ου αιώνα. Έγινε βασικός προορισμός ιεραποστόλων, εμπορικών αντιπροσώπων, κατασκόπων, προξένων. Γεγονότα, όπως η δολοφονία των προξένων της Γαλλίας και της Γερμανίας το 1876 από εξοργισμένους μουσουλμάνους και ο δημόσιος απαγχονισμός των ενόχων, αποτυπώθηκαν όχι μόνο στη μνήμη, αλλά και στις αφηγήσεις ανθρώπων, όπως της Φάνι Μπλάιντ, συζύγου του Άγγλου προξένου.
Το ιστορικό υλικό μεταποιήθηκε σε μία μικτή εγκατάσταση - μουσική, εικαστική, θεατρική – η οποία μας ξεναγεί στις προθήκες ενός φανταστικού Μουσείου, που στήνεται μέσα στο Γενί Τζαμί και μας ταξιδεύει στους δρόμους της πόλης, στα ονόματα και στην κρυφή πολιτική που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε στην καρδιά της.
Η είσοδος για το κοινό θα είναι ελεύθερη.
Συντελεστές:
Σκηνική σύνθεση – σκηνοθεσία: Κυριακή Σπανού
Σκηνικός χώρος – κοστούμια: Ολυμπία Σιδερίδου
Μουσική: Κώστας Βόμβολος
Παραγωγή: Δήμος Θεσσαλονίκης – Διεύθυνση Πολιτισμού & Θεατρική Ομάδα ΤΕΣΣΕΡΑ
Οργάνωση παραγωγής: Φρόσω Ζαγοραίου
Δείτε κι εδώ:"ΒΟΜΕΞ" - ΕΝΑ 3ΗΜΕΡΟ ΓΕΜΑΤΟ ΜΟΥΣΙΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.