ΕΡΤ, 3ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ

"Έστιν ουν Τραγωδία / Μίμησης πράξεως σπουδαίας και τελείας / Μέγεθος εχούσης, ηδυσμένω λόγω / Χωρίς εκάστου των ειδών εν τοις μορίοις / Δρώντων και ου δι απαγγελίας / Δι ελέου και φόβου περαίνουσα /Την των τοιούτων παθημάτων κάθαρσιν" - Αριστοτέλους, "Ποιητική"

Ο ΥΜΝΟΣ ΤΟΥ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΥ

Φαντάσου έναν καρεκλοκένταυρο με αποκολλημένα τα πισινά του, να έρπει προς το νέο του αξίωμα. Μοιάζει με αλλόκοτο μαλάκιο, αηδιαστικά απροστάτευτο και εμετικά θλιβερό. Την ώρα που πανικόσυρτο, σπεύδει να οχυρωθεί στο νέο του κέλυφος. Ίσως, γι' αυτό και κανένας από τους γυμνόποδες αδελφούς μου, δεν το πατάει. Τόσο πολύ το σιχαίνονται. - Κώστας Ι. Γιαλίνης

ΤΑΙΝΙΕΣ ΕΔΩ (Συνερ/να Κανάλια): www.youtube.com/user/TileorasisDagkilaswww.dailymotion.com/user/ArgyriosDagkilas

ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ: ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΧΑΟΣ *** ΧΑΟΣ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ *** 20 Ε/6μ - 30 Ε/12μ

ΟΙ ΚΑΤΑΡΕΣ ΤΟΥ "ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ" ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ, ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!

ΠΡΩΤΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
«Τοις ευσεβείς μεν επαγγελλομένοις τα των Ελλήνων δε δυσσεβή δόγματα τη ορθοδόξω και καθολική εκκλησία περί τε ψυχών ανθρωπίνων, και ουρανού και γης, και των άλλων κτισμάτων αναιδώς ή μάλλον ασεβώς επεισάγουσιν ανάθεμα (γ')».

Μετάφραση:
Σε όσους παριστάνουν τους ευσεβείς, ενώ, την ίδια στιγμή, εισάγουν με θράσος ή πολύ περισσότερο με ασέβεια στην Ορθόδοξη και Καθολική Εκκλησία τις ασεβείς δοξασίες των ΕΛΛΗΝΩΝ και για τις ανθρώπινες ψυχές και για τον ουρανό και τη γη και για τα άλλα κτίσματα, ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ!..
Τρεις φορές Ανάθεμα δηλαδή στους:
Ορφέα, Θαλή, Αναξίμανδρο, Αναξιμένη, Πυθαγόρα, Ξενοφάνη, Παρμενίδη, Ζήνωνα, Εμπεδοκλή, Ηράκλειτο, Αναξαγόρα, Δημόκριτο, Σωκράτη, Πλάτωνα κ.α. ΟΛΟΙ οι Αναθεματισμοί: ΕΔΩ


"Οι καλύτερες τουρκικές εφημερίδες (και πληθώρα ιστοσελίδων), είναι οι Ελληνικές!.." Αργ. Δαγκ.

ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΙΣ: Οι λογαριασμοί μας στο “Πανοράμιο” μηδενίστηκαν αυτοβούλως. ΜΗΝ τους ψάχνετε...

ΠΡΟΣΟΧΗ!.. ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ...

Οι ιστοσελίδες μας ΔΕΝ δημοσιεύουν Δ.Τ. γραμμένα δίγλωσσα, ήτοι: Ελληνικά ανακατεμένα με Αγγλικούρες, Γερμανικούρες, Γαλλικούρες, υποψιαζόμαστε σε λίγο θα μας στέλνουν και Κινεζικούρες! Συντάσσετε τα Δ.Τ. σας σε αμιγή Ελληνική γλώσσα, δεκτά γίνονται μόνον τα ακρωνύμια σε Λατινικό αλφάβητο, ή φράσεις γνήσιες, ατόφιες της Λατινικής γραφής και γλώσσης.


Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

ΜΙΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΕΙΔΗΣΗ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ... ΚΑΘΗΣΕ ΚΑΛΑ!

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ:  Ο ΠΥΡΓΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΦΟΡΙΟΥ
Ένα 55λεπτο ντοκιμαντέρ του Αργυρίου Γ. Δαγκίλα, για τον "Πύργο του Προσφορίου" (Ουρανουπόλεως Χαλκιδικής). 
Διάβασα στις εφημερίδες μια είδηση του "ΑΠΕ", η οποία, αν όχι τίποτα άλλο, με ξένισε, το λιγότερο, κάπως! Το άρθρο υπογράφει ο “σοβαρός” ανταποκριτής Δ. Δημητρακούδης του "ΑΠΕ" στην Αυστρία, ο οποίος πληρώνεται με τα λεφτά των Ελλήνων φορολογουμένων, φυσικά. Διαβάστε το άρθρο:

Αυστρία: Η Ελληνική Μυθολογία στο επίκεντρο εκδήλωσης στο ιστορικό Καρνούντουμ -  8 Οκτωβρίου 2012 - Του ανταποκριτή μας Δ. Δημητρακούδη

Γνωστές και άγνωστες πτυχές της Ελληνικής Μυθολογίας, παρουσίασε, με τη μοναδική αφηγηματικότητά του, ο διάσημος στο γερμανόφωνο χώρο Ελληνας ηθοποιός του θεάτρου, του κινηματογράφου και της τηλεόρασης, Κώστας Παπαναστασίου, στη χθεσινοβραδινή εκδήλωση με τίτλο «Η μεγάλη νύχτα των Μουσών», στο Αρχαιολογικό Μουσείο της αρχαίας ρωμαικής πόλης Καρνούντουμ, δίπλα στη σημερινή αυστριακή κωμόπολη Πετρονέλ, όπου εδώ και 23 χρόνια πραγματοποιείται το Διεθνές Φεστιβάλ Αρχαίου Ελληνικού Θεάτρου.
Η εκδήλωση, που ετοίμασε ο ιδρυτής και διευθυντής του Φεστιβάλ, ο Ελληνο-ιταλός εικαστικός, σκηνοθέτης και σκηνογράφος, Πιέρο Μπορντίν, εντασσόταν στη χθεσινή «Μεγάλη νύχτα των μουσείων» στην Αυστρία, στην οποία συμμετείχαν 667 μουσεία και πολιτιστικά ιδρύματα της χώρας, που μέχρι τις σημερινές πρωινές ώρες επισκέφθηκαν σχεδόν μισό εκατομμύριο επισκέπτες.
Το κοινό στο Καρνούντουμ υποδέχτηκε με μεγάλο ενθουσιασμό τον Ελληνα ηθοποιό, ο οποίος πριν ακριβώς πέντε χρόνια, σε εκδήλωση του Φεστιβάλ Αρχαίου Ελληνικού Θεάτρου, είχε ερμηνεύσει, σε γερμανική μετάφραση, τα έργα «Φιλοκτήτης» και «Δελφοί», του κορυφαίου Ελληνα ποιητή Γιάννη Ρίτσου.
Ο Κώστας Παπαναστασίου, μίλησε για τις μούσες και το ρόλο τους στην ελληνική μυθολογία, για το Δία και τους θεούς του Ολύμπου, διηγούμενος διάφορες πτυχές της Αργοναυτικής Εκστρατείας και του Τρωικού Πολέμου, αλλά και αναφερόμενος σε στιγμές της δικής του προσωπικής πορείας, που πλαισίωσε ερμηνεύοντας με συνοδεία της κιθάρας του, τραγούδια στα ελληνικά, σερβοκροατικά και ισπανικά.
Παρουσιάζοντας τον Ελληνα καλλιτέχνη, ο διευθυντής του Φεστιβάλ, Πιέρο Μπορντίν, τόνισε ιδιαίτερα το γεγονός πως αρχές της εβδομάδας, ο ομοσπονδιακός πρόεδρος της Γερμανίας, Γιόαχιμ Γκάουκ, απένειμε στον Κώστα Παπαναστασίου, μεγάλη τιμητική διάκριση, τον γερμανικό Μεγαλόσταυρο Τιμής, για τη συνολική προσφορά του.
Ο Κώστας Παπαναστασίου, «ο γνωστότερος Ελληνας της Γερμανίας» όπως αποκαλείται από τον γερμανόφωνο Τύπο, είναι ιδιαίτερα προσφιλής και στο αυστριακό κοινό που τον γνωρίζει και «τον έχει ζήσει» μέσα από έναν από τους χαρακτηριστικούς ρόλους της δημοφιλούς γερμανοαυστριακής τηλεοπτικής σειράς «Ο δρόμος με τις φλαμουριές», και αυτό σε σχεδόν 300 επεισόδια για πάνω από 15 χρόνια..
Γνωστός όμως είναι ο Κώστας Παπαναστασίου - που ζει και δημιουργεί από τα μέσα της δεκαετίας του 1950 στο Βερολίνο, έπειτα από τις εκεί σπουδές του αρχιτεκτονικής και ηθοποιίας - για την ενεργό αντιστασιακή του δράση στη διάρκεια της επτάχρονης δικτατορίας των συνταγματαρχών στην Ελλάδα.
Γνωστός είναι επίσης για τις ερμηνείες του τραγουδιών σε συναυλίες με έργα Ελλήνων συνθετών, κυρίως του Μίκη Θεοδωράκη, καθώς και για τις πρωτοβουλίες του, τα τελευταία χρόνια, για ανθρωπιστική βοήθεια στη Γεωργία και τώρα για την Ελλάδα.
Το Φεστιβάλ Αρχαίου Ελληνικού Θεάτρου Καρνούντουμ -- το οποίο ίδρυσε πριν 23 χρόνια και διευθύνει μέχρι σήμερα ο Πιέρο Μπορντίν -- πραγματοποιείται στα ερείπια των δύο αμφιθεάτρων της αρχαίας ρωμαικής πόλης Καρνούντουμ, δίπλα στη σημερινή αυστριακή κωμόπολη Πετρονέλ, λίγες δεκάδες χιλιόμετρα ανατολικά της Βιέννης κοντά στα σύνορα με τη Σλοβακία.
Το Φεστιβάλ Καρνούντουμ -- το οποίο στο κέντρο της Ευρώπης είναι το μοναδικό στο είδος του που είναι αφιερωμένο στην Αρχαία Ελληνική Γραμματεία και μαζί με τις Συρακούσες και τη Μερίντα αποτελούν διεθνώς τα τρία κέντρα Αρχαίου Ελληνικού Δράματος εκτός Ελλάδας -- έχει φιλοξενήσει στο παρελθόν όλα τα μεγάλα «ονόματα» που ασχολούνται με το αρχαίο ελληνικό θέατρο, όπως Τόνι Χάρισον, Πίτερ Χολ, Ρόμπερτ Ουίλσον, Ταντάσι Σουτζούκι, Γιούργκεν Χέιμε, Πέτερ Χέιμε, Πέτερ Στάιν και Θεόδωρο Τερζόπουλο με το θέατρό του «Αττις».
(Δ.Δ.)
© ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ευθύς μετά την ανάγνωση, όπως είπα, επειδή κάτι δεν μου κάθονταν καλά, έστειλα το ακόλουθο ιμέιλ στην πηγή μου στο Βερολίνο, να μάθω κάτι παραπάνω περί του Κώστα Παπαναστασίου, του μεγάλου αυτού Έλληνα καλλιτέχνη δραματουργού, και φωστήρα των κλασικών και άλλων τεχνών:

08.10.2012 10:05, schrieb ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΧΑΟΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ":
Μ...η,
Τι ρόλο παίζει αυτός ο
Κώστας Παπαναστασίου εκεί; Τον ξέρεις;
Τα σέβη μου και την καλημέρα μου από την Ελλάδα.
Η απάντηση σε λίγες ώρες:

Στις 8 Οκτωβρίου 2012 6:10 μ.μ., ο χρήστης (...) έγραψε:
Χαίρε (...),
E, να μην ξέρουμε και τον Κώστα; Τον ξέρουμε, και τον πάρα ξέρουμε.
Ο Κώστας είναι/ήταν, μαζί με τον Άκη τον έγκλειστο του Κορυδαλού, και κάποιους άλλους απο δω, ο συνιδρυτής του ΠΑΚ.
Ήταν η εποχή των Στρατιωτικών στην Ελλάδα, και ο Κώστας έκανε προπαγάνδα στους Γερμανούς... "Μην πάτε στην Ελλάδα για τουρισμό"... Και άλλα τετοια αντιστασιακά.
Έτρεχε στο Παρίσι να συναντηθεί με τον μεγάλο προφέσσορα της Οικονομίας και ιδρυτή του ΠΑΚ, Ανδρέα Παπανδρέου.
Μετα έπεσε η Δικτατορία, και ο Κώστας άφησε μια μεγάλη γενειάδα που έμοιαζε με του Άρη Βελουχιώτη.
Το έπαιζε αντιστασιακός, δηλαδή αντάρτης που πολεμούσε τους Γερμανούς -γεννηθείς το 1936!
Έτσι πέρασε στην Γερμανία, σαν “ο Κώστας ο αντιστασιακός”
Υποστηρικτής του ΠΑΣΟΚ, του ΚΚΕ, και καθε κινήματος αριστερής και αριστερίζουσας αποχρώσεως.
Μετα τόριξε στο τραγούδι, άρχισε να άδει σε μια δική του μπυραρία που άνοιξε - “Ρωμιοσύνη” την ονόμασε πρώτα, και μετά “Τέρτσο Μόντο”.
Tην εποχή του Σακασβίλι, πηγε με κάτι τρόφιμα παλιά (ληγμένα) φάρμακα στη Γεωργία, και γύσισε με μια νεαρή γκόμενα την οποία συστέγασε στο σπίτι του, μαζί με την γυναίκα του Μόνικα! Αλλά -όπως λένε- και με μερικές καλές παλίές εικόνες (λάφυρα) απο γεωργιανές εκκλησίες.
Τώρα τελευταία, άρχισε πάλι να μαζεύει (βοήθεα) για τους φτωχούς Έλληνες. Κοντολογίς. Ο Κώστας είναι παντού μέσα!
Και επειδή οι αριστεροί, που κι' εδώ κυριαρχούν στα ΜΜΕ τον στηρίζουν, κάνει και αναγνώσεις, και άλλα τέτοια “σοβαρά” καλλιτεχνικά.
Αν θέλεις την γνώμη μου (για σένα), ο Κώστας είναι καρφί σε γερμανικές και άλλες δυτικές σκοτεινές υπηρεσίες, αντάλλαγμα για την “στήριξή” του (αλλιώς δεν σε στηρίζει κανείς).
Αυτά τα ολίγα / (...) 
Και τα συμπεράσματα, ΔΙΚΑ ΣΑΣ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.