ΕΡΤ, 3ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ

"Έστιν ουν Τραγωδία / Μίμησης πράξεως σπουδαίας και τελείας / Μέγεθος εχούσης, ηδυσμένω λόγω / Χωρίς εκάστου των ειδών εν τοις μορίοις / Δρώντων και ου δι απαγγελίας / Δι ελέου και φόβου περαίνουσα /Την των τοιούτων παθημάτων κάθαρσιν" - Αριστοτέλους, "Ποιητική"

Ο ΥΜΝΟΣ ΤΟΥ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΥ

Φαντάσου έναν καρεκλοκένταυρο με αποκολλημένα τα πισινά του, να έρπει προς το νέο του αξίωμα. Μοιάζει με αλλόκοτο μαλάκιο, αηδιαστικά απροστάτευτο και εμετικά θλιβερό. Την ώρα που πανικόσυρτο, σπεύδει να οχυρωθεί στο νέο του κέλυφος. Ίσως, γι' αυτό και κανένας από τους γυμνόποδες αδελφούς μου, δεν το πατάει. Τόσο πολύ το σιχαίνονται. - Κώστας Ι. Γιαλίνης

ΤΑΙΝΙΕΣ ΕΔΩ (Συνερ/να Κανάλια): www.youtube.com/user/TileorasisDagkilaswww.dailymotion.com/user/ArgyriosDagkilas

ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ: ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΧΑΟΣ *** ΧΑΟΣ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ *** 20 Ε/6μ - 30 Ε/12μ

ΟΙ ΚΑΤΑΡΕΣ ΤΟΥ "ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ" ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ, ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!

ΠΡΩΤΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
«Τοις ευσεβείς μεν επαγγελλομένοις τα των Ελλήνων δε δυσσεβή δόγματα τη ορθοδόξω και καθολική εκκλησία περί τε ψυχών ανθρωπίνων, και ουρανού και γης, και των άλλων κτισμάτων αναιδώς ή μάλλον ασεβώς επεισάγουσιν ανάθεμα (γ')».

Μετάφραση:
Σε όσους παριστάνουν τους ευσεβείς, ενώ, την ίδια στιγμή, εισάγουν με θράσος ή πολύ περισσότερο με ασέβεια στην Ορθόδοξη και Καθολική Εκκλησία τις ασεβείς δοξασίες των ΕΛΛΗΝΩΝ και για τις ανθρώπινες ψυχές και για τον ουρανό και τη γη και για τα άλλα κτίσματα, ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ!..
Τρεις φορές Ανάθεμα δηλαδή στους:
Ορφέα, Θαλή, Αναξίμανδρο, Αναξιμένη, Πυθαγόρα, Ξενοφάνη, Παρμενίδη, Ζήνωνα, Εμπεδοκλή, Ηράκλειτο, Αναξαγόρα, Δημόκριτο, Σωκράτη, Πλάτωνα κ.α. ΟΛΟΙ οι Αναθεματισμοί: ΕΔΩ


"Οι καλύτερες τουρκικές εφημερίδες (και πληθώρα ιστοσελίδων), είναι οι Ελληνικές!.." Αργ. Δαγκ.

ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΙΣ: Οι λογαριασμοί μας στο “Πανοράμιο” μηδενίστηκαν αυτοβούλως. ΜΗΝ τους ψάχνετε...

ΠΡΟΣΟΧΗ!.. ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ...

Οι ιστοσελίδες μας ΔΕΝ δημοσιεύουν Δ.Τ. γραμμένα δίγλωσσα, ήτοι: Ελληνικά ανακατεμένα με Αγγλικούρες, Γερμανικούρες, Γαλλικούρες, υποψιαζόμαστε σε λίγο θα μας στέλνουν και Κινεζικούρες! Συντάσσετε τα Δ.Τ. σας σε αμιγή Ελληνική γλώσσα, δεκτά γίνονται μόνον τα ακρωνύμια σε Λατινικό αλφάβητο, ή φράσεις γνήσιες, ατόφιες της Λατινικής γραφής και γλώσσης.


Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

Sex, προβλήματα και σινεμά XI

Village Cinemas (Mediterranean Cosmos), 14 – 16 Φεβρουαρίου 2011

Το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο της ετήσιας δραστηριότητάς του και σε συνεργασία με το Κέντρο Σεξουαλικής και Αναπαραγωγικής Υγείας (Κ.Ε.Σ.Α.Υ.) που φιλοξενείται στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, παρουσιάζουν για ενδέκατη χρονιά, το κινηματογραφικό αφιέρωμα «Sex, προβλήματα και σινεμά ΧΙ». Το αφιέρωμα, το οποίο περιλαμβάνει τέσσερις μεγάλου μήκους ταινίες, θα πραγματοποιηθεί σε αίθουσα του Village Cinemas (Mediterranean Cosmos) από τις 14 έως τις 16 Φεβρουαρίου 2011.
Στόχος του αφιερώματος είναι η ευαισθητοποίηση του κοινού σε θέματα σχέσεων, σεξουαλικής υγείας και σεξουαλικής συμπεριφοράς, τα οποία συχνά αποτελούν ταμπού. Κοινός παρονομαστής όλων των ταινιών που προβάλλονται στο αφιέρωμα είναι η σεξουαλικότητα, θέμα το οποίο ανέκαθεν κατείχε ιδιαίτερη θέση στον κινηματογράφο.
Αναλυτικά, το πρόγραμμα του αφιερώματος «Sex, προβλήματα και σινεμά» περιλαμβάνει τις ταινίες: Θα συναντήσεις έναν ψηλό μελαχρινό άνδρα του Γούντι Άλεν, Φεύγω της Κατρίν Κορσινί, Συνοδός πολυτελείας του Στίβεν Σόντερμπεργκ και Ραγισμένες αγκαλιές του Πέδρο Αλμοδόβαρ.
Επίσης, στο πλαίσιο του αφιερώματος εντάσσονται και δύο εκθέσεις.
Η πρώτη είναι η έκθεση φωτογραφίας με τίτλο «Ποιος έρωτας;», με στιγμές από τις πρόβες της ομότιτλης παράστασης της ομάδας σπουδαστών της Ανώτερης Σχολής Δραματικής Τέχνης Ανδρέας Βουτσινάς, όπως τις κατέγραψε ο φακός της Αλέκας Καμπερίδου. Η έκθεση φιλοξενείται στους χώρους της Ανώτερης Δραματικής Σχολής Ανδρέας Βουτσινάς (Λέοντος Σοφού 18). Η δεύτερη έκθεση με τίτλο «Leonardo da Vinci: εφευρέτης και επιστήμονας», παρουσιάζει την εντυπωσιακή σχέση ανάμεσα στην τέχνη, την επιστήμη και την τεχνική στο έργο του Λεονάρντο ντα Βίντσι, και αναπτύσσεται γύρω από τρεις άξονες: σχέδια που καλύπτουν τομείς όπως η Ανατομία, τα Μαθηματικά, η Μηχανική κ.ά., τρισδιάστατα μοντέλα των εφευρέσεων του Λεονάρντο ντα Βίντσι από ξύλο και μέταλλο, καθώς και πολυμεσικές εγκαταστάσεις που περιλαμβάνουν 8.000 εικόνες του. Η έκθεση πραγματοποιείται στον πολυχώρο Μύλος (Ανδρέου Γεωργίου 56).

Πρόγραμμα προβολών Δευτέρα 14/02/2011 19.30 : Θα συναντήσεις έναν ψηλό μελαχρινό άνδρα 21.30 : Φεύγω
Τρίτη 15/02/2011 19.30: Συνοδός πολυτελείας 21.30 : Ραγισμένες αγκαλιές
Τετάρτη 16/02/2011 19.30: Ραγισμένες αγκαλιές 21.30 : Θα συναντήσεις έναν ψηλό μελαχρινό άνδρα


Η είσοδος στις προβολές είναι ελεύθερη, με προσκλήσεις που διανέμονται μέσω διαγωνισμών από τους ραδιοφωνικούς σταθμούς Ερωτικός 94,8 (για τις προβολές της Δευτέρας 14/2), Republic 103 fm (για τις προβολές της Τρίτης 15/2), Zoo 90,8 (για τις προβολές της Τετάρτης 16/2).

ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΟΣ

Θα συναντήσεις έναν ψηλό μελαχρινό άνδρα
(ΗΠΑ – Ισπανία, 2010)

Σκηνοθεσία - σενάριο: Γούντι Άλεν. Διεύθυνση φωτογραφίας: Βίλμος Ζίγκμοντ. Με τους: Άντονι Χόπκινς, Αντόνιο Μπαντέρας, Τζος Μπρόλιν, Τζέμα Τζόουνς, Φρέιντα Πίντο, Ναόμι Γουότς κ.ά.
Έγχρωμο, 98'.
Η ταινία ακολουθεί τη ζωή δύο παντρεμένων ζευγαριών, του Άλφι και της Ελένα, καθώς και της κόρης τους Σάλι και του συζύγου της Ρόι, μέσα από τα πάθη, τις φιλοδοξίες, τα άγχη και τα μπλεξίματα, τα οποία τους καθοδηγούν. Όταν ο Άλφι αφήνει την Ελένα προκειμένου να κυνηγήσει τη χαμένη του νεότητα και ένα κολ γκερλ, την Σαρμέιν, η Ελένα τρελαίνεται και γίνεται έρμαιο των συμβουλών μίας μάντισσας. Δυστυχισμένη στο γάμο της, η Σάλι ερωτεύεται τον Γκρεγκ, το γοητευτικό αφεντικό της στην γκαλερί όπου δουλεύει, ενώ ο Ρόι, ένας μυθιστοριογράφος που περιμένει με ανυπομονησία απάντηση από τον εκδοτικό οίκο για το τελευταίο του βιβλίο, ερωτεύεται κεραυνοβόλα την Ντία, μία μυστηριώδη γυναίκα που αιχμαλωτίζει το βλέμμα του από το απέναντι παράθυρο. Καθώς οι χαρακτήρες της ταινίας προσπαθούν να αντιμετωπίσουν τα προβλήματά τους κυνηγώντας χίμαιρες και κάνοντας ανεδαφικά σχέδια, δεν οδηγούνται παρά στην απογοήτευση, στον παραλογισμό και σε ακόμα πιο αδιέξοδα μονοπάτια.


Φεύγω
(Γαλλία, 2009)

Σκηνοθεσία – διεύθυνση φωτογραφίας - μοντάζ: Κατρίν Κορσινί. Σενάριο: Μπράιαν Κόπελμαν, Ντέιβιντ Λεβιέν. Με τους: Κριστίν Σκοτ Τόμας, Σέρζι Λοπέζ, Ιβάν Ατάλ κ.ά. Έγχρωμο, 85'.
H Σουζάν, παντρεμένη μ’ ένα χειρουργό και μητέρα δυο παιδιών, έχει χτίσει την αδιατάραχτη αστική οικογενειακή ζωή της σε μια πόλη της Νότιας Γαλλίας. Η έντονη έλξη που νιώθει ξαφνικά για έναν καταλανό εργάτη, που δουλεύει προσωρινά στο σπίτι τους, θα δώσει τέλος στην ισορροπία και την ασφάλειά της. Όταν αποφασίζει να εγκαταλείψει την οικογένειά της για να ζήσει αυτό το υπέρμετρο πάθος, ο σύζυγός της θα αντιδράσει βίαια και οι σχέσεις των ηρώων θα δοκιμαστούν.


Συνοδός πολυτελείας
(ΗΠΑ, 2009)

Σκηνοθεσία – διεύθυνση φωτογραφίας: Στίβεν Σόντερμπεργκ. Σενάριο: Μπράιαν Κόπελμαν, Ντέιβιντ Λεβιέν. Με τους: Σάσα Γκρέι, Κρις Σάντος, Πίτερ Ζίτζο, Τίμοθι Κοξ κ.ά. Έγχρωμο, 77΄.

Η Τσέλσι είναι ένα ακριβοπληρωμένο κολ γκερλ του Μανχάταν, που προσφέρει κάτι περισσότερο από σεξουαλικές υπηρεσίες: δίνει στους πελάτες της την αίσθηση μιας ολοκληρωμένης και ρομαντικής σχέσης. Εκτός όμως από τον μεγάλο κατάλογο ευχαριστημένων πελατών, η Τσέλσι θέλει να επεκτείνει τις δραστηριότητες της. Στην προσωπική της ζωή, ο σύντροφος της Κρις, είναι ένας προσωπικός γυμναστής ο οποίος έχει συμβιβαστεί με την δουλειά της, χάρη στην πολυτελή ζωή που τους προσφέρει η επιτυχημένη σταδιοδρομία της. Ωστόσο, τον Οκτώβριο του 2008 η οικονομική ύφεση των ΗΠΑ οδηγεί την Τσέλσι στο να συμβουλευθεί διαφόρους επιχειρηματίες για τον καταλληλότερο τρόπο επένδυσης των χρημάτων της. Εντωμεταξύ, αναθέτει σε έναν ειδικό του σεξ που διευθύνει ένα έγκυρο site να της συγκεντρώσει διάφορες κριτικές που αφορούν την δουλειά της, με αντάλλαγμα τις δωρεάν υπηρεσίες της. Την ίδια στιγμή, η καριέρα του Κρις πάει από το κακό στο χειρότερο, ενώ η σχέση τους γίνεται ολοένα και πιο ψυχρή. Η Τσέλσι δέχεται αρνητικές κριτικές, και μέσα σε αυτό το κλίμα γνωρίζει τον Φιλίπ, έναν πελάτη ο οποίος ακούει με υπομονή τις επαγγελματικές της ανησυχίες. Στο πρόσωπο του, η Τσέλσι βλέπει την ελπίδα μιας πραγματικής σχέσης.

Ραγισμένες αγκαλιές (Ισπανία, 2009)

Σκηνοθεσία – σενάριο: Πέδρο Αλμοδόβαρ. Διεύθυνση Φωτογραφίας: Ροντρίγκο Πριέτο. Με τους: Πενέλοπε Κρουζ, Λουί Ομάρ, Μπλάνκα Πορτίγιο, Χοσέ Λουί Γκόμεζ κ.ά. Έγχρωμο, 127΄.

Ένας άντρας γράφει, ζει και αγαπάει μέσα στο σκοτάδι. Δεκατέσσερα χρόνια πριν, έπεσε θύμα ενός μοιραίου αυτοκινητικού δυστυχήματος που του στοίχισε την όρασή του, αλλά και τη γυναίκα της ζωής του. Ένα βράδυ θα ξεκινήσει να αφηγείται την οδυνηρή αυτή ιστορία. Μια ιστορία που θα μπορούσε να περιγράφεται από τη φωτογραφία δύο ερωτευμένων ανθρώπων που αγκαλιάζονται, μια φωτογραφία που κάποιος έχει σκίσει σε χίλια κομμάτια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.