ΕΡΤ, 3ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ

"Έστιν ουν Τραγωδία / Μίμησης πράξεως σπουδαίας και τελείας / Μέγεθος εχούσης, ηδυσμένω λόγω / Χωρίς εκάστου των ειδών εν τοις μορίοις / Δρώντων και ου δι απαγγελίας / Δι ελέου και φόβου περαίνουσα /Την των τοιούτων παθημάτων κάθαρσιν" - Αριστοτέλους, "Ποιητική"

Ο ΥΜΝΟΣ ΤΟΥ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΥ

Φαντάσου έναν καρεκλοκένταυρο με αποκολλημένα τα πισινά του, να έρπει προς το νέο του αξίωμα. Μοιάζει με αλλόκοτο μαλάκιο, αηδιαστικά απροστάτευτο και εμετικά θλιβερό. Την ώρα που πανικόσυρτο, σπεύδει να οχυρωθεί στο νέο του κέλυφος. Ίσως, γι' αυτό και κανένας από τους γυμνόποδες αδελφούς μου, δεν το πατάει. Τόσο πολύ το σιχαίνονται. - Κώστας Ι. Γιαλίνης

ΤΑΙΝΙΕΣ ΕΔΩ (Συνερ/να Κανάλια): www.youtube.com/user/TileorasisDagkilaswww.dailymotion.com/user/ArgyriosDagkilas

ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ: ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΧΑΟΣ *** ΧΑΟΣ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ *** 20 Ε/6μ - 30 Ε/12μ

ΟΙ ΚΑΤΑΡΕΣ ΤΟΥ "ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ" ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ, ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!

ΠΡΩΤΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
«Τοις ευσεβείς μεν επαγγελλομένοις τα των Ελλήνων δε δυσσεβή δόγματα τη ορθοδόξω και καθολική εκκλησία περί τε ψυχών ανθρωπίνων, και ουρανού και γης, και των άλλων κτισμάτων αναιδώς ή μάλλον ασεβώς επεισάγουσιν ανάθεμα (γ')».

Μετάφραση:
Σε όσους παριστάνουν τους ευσεβείς, ενώ, την ίδια στιγμή, εισάγουν με θράσος ή πολύ περισσότερο με ασέβεια στην Ορθόδοξη και Καθολική Εκκλησία τις ασεβείς δοξασίες των ΕΛΛΗΝΩΝ και για τις ανθρώπινες ψυχές και για τον ουρανό και τη γη και για τα άλλα κτίσματα, ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ!..
Τρεις φορές Ανάθεμα δηλαδή στους:
Ορφέα, Θαλή, Αναξίμανδρο, Αναξιμένη, Πυθαγόρα, Ξενοφάνη, Παρμενίδη, Ζήνωνα, Εμπεδοκλή, Ηράκλειτο, Αναξαγόρα, Δημόκριτο, Σωκράτη, Πλάτωνα κ.α. ΟΛΟΙ οι Αναθεματισμοί: ΕΔΩ


"Οι καλύτερες τουρκικές εφημερίδες (και πληθώρα ιστοσελίδων), είναι οι Ελληνικές!.." Αργ. Δαγκ.

ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΙΣ: Οι λογαριασμοί μας στο “Πανοράμιο” μηδενίστηκαν αυτοβούλως. ΜΗΝ τους ψάχνετε...

ΠΡΟΣΟΧΗ!.. ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ...

Οι ιστοσελίδες μας ΔΕΝ δημοσιεύουν Δ.Τ. γραμμένα δίγλωσσα, ήτοι: Ελληνικά ανακατεμένα με Αγγλικούρες, Γερμανικούρες, Γαλλικούρες, υποψιαζόμαστε σε λίγο θα μας στέλνουν και Κινεζικούρες! Συντάσσετε τα Δ.Τ. σας σε αμιγή Ελληνική γλώσσα, δεκτά γίνονται μόνον τα ακρωνύμια σε Λατινικό αλφάβητο, ή φράσεις γνήσιες, ατόφιες της Λατινικής γραφής και γλώσσης.


Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

Ο ΘΟΔΩΡΟΣ ΜΑΡΑΓΚΟΣ ΣΤΟ ΒΟΛΟ

Η Αγωνιστική Κίνηση έχει τη χαρά και την τιμή να φιλοξενήσει την Πέμπτη 14 Απριλίου, στις 8:00 μ.μ. τον γνωστό σκηνοθέτη Θόδωρο Μαραγκό, στον πολυχώρο τέχνης «ΑΠΟΘΗΚΗ», Βασσάνη 7 (πίσω από την Εφρορία).

Ο Θόδωρος Μαραγκός έχει μια πορεία πάνω από 35 χρόνια στον ελληνικό κινηματογράφο με μερικές από τις σπουδαιότερες και εμπορικότερες ταινίες του ελληνικού σινεμά, όπως το «Θανάση Σφίξε κι άλλο το Ζωνάρι», «Μάθε Παιδί μου Γράμματα», «Από πού Πάνε για τη Χαβούζα» κ.α., ενώ έχει ασχοληθεί τα τελευταία χρόνια με αξιόλογα και βραβευμένα ντοκιμαντέρ, όπως το «Μπλακ Μπεεε», «Αρκεί να φαίνονται ωραία» και «Οι Κλέφτες του Χρόνου». Οι ταινίες του έχουν πάντα, εκτός από πολύ καλή τεχνική και προσεγμένο σενάριο, και άποψη για ζητήματα που αφορούν διάφορες πτυχές της ελληνικής πραγματικότητας.

Επιλέξαμε, καλώντας τον σκηνοθέτη, να προβάλουμε δύο του ταινίες, από δύο διαφορετικές περιόδους της καλλιτεχνικής του πορείας.

Η πρώτη, είναι «οι κλέφτες του χρόνου», ένας φόρος τιμής στους καλλιτέχνες οι οποίοι, μέσα από την τέχνη τους μας χαρίζουν στιγμές αιωνιότητας. Ένας από αυτούς είναι και ο Παναγιώτης Ηλιόπουλος, ζωγράφος και φωτογράφος των ταπεινών…Η ταινία είναι του 2010 και προβάλλεται για πρώτη φορά στον Βόλο.

Η δεύτερη ταινία είναι η κλασσική πια ταινία «μάθε παιδί μου γράμματα», η πιο ολοκληρωμένη ίσως ταινία που έχει γυριστεί για την ελληνική εκπαίδευση. Αυτό που κάνει καταπληκτική την ταινία αυτή, εκτός από το τρομερό καστ, τους θρυλικούς διαλόγους και την αποτύπωση μιας συγκεκριμένης περιόδου, είναι και η τραγική επικαιρότητα που έχει: Μετά από 30 χρόνια, πολλά από τα ερωτήματα που θέτουν οι μαθητές στην ταινία αυτή δεν έχουν απαντηθεί ακόμα: Τι γίνεται, με την τεχνική εκπαίδευση; Πόσο βοηθούν τα αρχαία ελληνικά; Μήπως η ιστορία που διδάσκεται δεν είναι τόσο αδέκαστη; Και ποια πρέπει να είναι η στάση του εκπαιδευτικού;

Γι’ αυτά και άλλα πολλά θα έχουμε την ευκαιρία να μιλήσουμε με τον ίδιο τον δημιουργό, αλλά και να ανταλλάξουμε απόψεις για την τέχνη και το ρόλο της.

Σας περιμένουμε!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.