ΕΡΤ, 3ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ

"Έστιν ουν Τραγωδία / Μίμησης πράξεως σπουδαίας και τελείας / Μέγεθος εχούσης, ηδυσμένω λόγω / Χωρίς εκάστου των ειδών εν τοις μορίοις / Δρώντων και ου δι απαγγελίας / Δι ελέου και φόβου περαίνουσα /Την των τοιούτων παθημάτων κάθαρσιν" - Αριστοτέλους, "Ποιητική"

Ο ΥΜΝΟΣ ΤΟΥ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΥ

Φαντάσου έναν καρεκλοκένταυρο με αποκολλημένα τα πισινά του, να έρπει προς το νέο του αξίωμα. Μοιάζει με αλλόκοτο μαλάκιο, αηδιαστικά απροστάτευτο και εμετικά θλιβερό. Την ώρα που πανικόσυρτο, σπεύδει να οχυρωθεί στο νέο του κέλυφος. Ίσως, γι' αυτό και κανένας από τους γυμνόποδες αδελφούς μου, δεν το πατάει. Τόσο πολύ το σιχαίνονται. - Κώστας Ι. Γιαλίνης

ΤΑΙΝΙΕΣ ΕΔΩ (Συνερ/να Κανάλια): www.youtube.com/user/TileorasisDagkilaswww.dailymotion.com/user/ArgyriosDagkilas

ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ: ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΧΑΟΣ *** ΧΑΟΣ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ *** 20 Ε/6μ - 30 Ε/12μ

ΟΙ ΚΑΤΑΡΕΣ ΤΟΥ "ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ" ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ, ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!

ΠΡΩΤΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
«Τοις ευσεβείς μεν επαγγελλομένοις τα των Ελλήνων δε δυσσεβή δόγματα τη ορθοδόξω και καθολική εκκλησία περί τε ψυχών ανθρωπίνων, και ουρανού και γης, και των άλλων κτισμάτων αναιδώς ή μάλλον ασεβώς επεισάγουσιν ανάθεμα (γ')».

Μετάφραση:
Σε όσους παριστάνουν τους ευσεβείς, ενώ, την ίδια στιγμή, εισάγουν με θράσος ή πολύ περισσότερο με ασέβεια στην Ορθόδοξη και Καθολική Εκκλησία τις ασεβείς δοξασίες των ΕΛΛΗΝΩΝ και για τις ανθρώπινες ψυχές και για τον ουρανό και τη γη και για τα άλλα κτίσματα, ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ!..
Τρεις φορές Ανάθεμα δηλαδή στους:
Ορφέα, Θαλή, Αναξίμανδρο, Αναξιμένη, Πυθαγόρα, Ξενοφάνη, Παρμενίδη, Ζήνωνα, Εμπεδοκλή, Ηράκλειτο, Αναξαγόρα, Δημόκριτο, Σωκράτη, Πλάτωνα κ.α. ΟΛΟΙ οι Αναθεματισμοί: ΕΔΩ


"Οι καλύτερες τουρκικές εφημερίδες (και πληθώρα ιστοσελίδων), είναι οι Ελληνικές!.." Αργ. Δαγκ.

ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΙΣ: Οι λογαριασμοί μας στο “Πανοράμιο” μηδενίστηκαν αυτοβούλως. ΜΗΝ τους ψάχνετε...

ΠΡΟΣΟΧΗ!.. ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ...

Οι ιστοσελίδες μας ΔΕΝ δημοσιεύουν Δ.Τ. γραμμένα δίγλωσσα, ήτοι: Ελληνικά ανακατεμένα με Αγγλικούρες, Γερμανικούρες, Γαλλικούρες, υποψιαζόμαστε σε λίγο θα μας στέλνουν και Κινεζικούρες! Συντάσσετε τα Δ.Τ. σας σε αμιγή Ελληνική γλώσσα, δεκτά γίνονται μόνον τα ακρωνύμια σε Λατινικό αλφάβητο, ή φράσεις γνήσιες, ατόφιες της Λατινικής γραφής και γλώσσης.


Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

ΤΟ “ΜΕΑ ΚΟΥΛΠΑ” ΞΑΝΑ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΜΕΑ ΚΟΥΛΠΑ, Του Κωνσταντίνου Ρόδη

Σκηνοθεσία: Κωνσταντίνος Ρόδης - Ιωάννης Κυφωνίδης
Με τη Νέλλη Γκίνη
Πρωτότυπη Μουσική (ζωντανά επί σκηνής): Μιχάλης Αβραμίδης
στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης

Μετά τις πολύ επιτυχημένες παραστάσεις το Νοέμβριο του 2013, το «Mea Culpa» του Κωνσταντίνου Ρόδη , σε σκηνοθεσία του συγγραφέα και του Ιωάννη Κυφωνίδη, με τη Νέλλη Γκίνη, επιστρέφει από τις 4-12 Απριλίου  στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης.
Mea Culpa. Είναι το θεατρικό κείμενο του Κωνσταντίνου Ρόδη που βασίστηκε σε πραγματική ιστορία και καταγράφει την σκληρή πραγματικότητα και τον κοινωνικό αποκλεισμό που βιώνει μια οικογένεια, στην προσπάθεια να μεγαλώσει και να στηρίξει ένας μέλος της με νοητική υστέρηση. Μετά τον πρώτο κύκλο παραστάσεων στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης και το δεύτερο στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης στην Αθήνα, επιστρέφει στο Μέγαρο Μουσικής για έναν τρίτο και τελευταίο κύκλο.

Πρεμιέρα: Παρασκευή 4 Απριλίου  2014, στις 21:00  (CR1 M2)
Παραστάσεις: Σάββατο  5, Κυριακή  6 &  Πέμπτη  10, Παρασκευή 11, Σάββατο 12 Απριλίου , στις 21:00.
Τιμές εισιτηρίων: 10 ευρώ , 5 ευρώ  (μαθητικά-φοιτητικά-κάτοχοι κάρτας ανεργίας)
Πληροφορίες - εισιτήρια:  Τηλεφωνικά, στο 2310-895938-9, στα ταμεία του Μεγάρου Μουσικής και στα εκδοτήριά του, στην Πλατεία Αριστοτέλους. 

*/*

«ΚΑΝΤΑΝ»
Από την Ομάδα Παραστατικών Τεχνών Α4Μ (αφορμή) 
28 & 29 Μαρτίου 2014 - Στο Δημοτικό Θέατρο 'Ανετον

Στο πλαίσιο του φεστιβάλ «Ανοιχτή Σκηνή - Θεατρικές φωνές της πόλης 2014».
Παράσταση σωματικού θεάτρου όπου στοιχεία του παραδοσιακού ιαπωνικού θεάτρου Νοh και του σύγχρονου ιαπωνικού χορού Butoh συγκεράσονται  ζωντανά με την σύγχρονη μουσική.
Η παράσταση δημιουργεί μια οπτικοακουστική παρτιτούρα πάνω στην οποία ηθοποιοί,  χορευτές, και μουσικοί, «διαλογίζονται» γύρω από τα θέματα της οργανικής ουσίας της ζωής και των επιλογών της/μας.
Το Καντάν είναι μια διασκευή του ομώνυμου θεατρικού έργου του Γιούκιο Μισίμα, το οποίο στην πρωτότυπή του μορφή αποτελεί έργο του ιαπωνικού θεάτρου Νοh.
Έργο ασυνήθιστης ομορφιάς, ποιητικό και σκληρό, θέτει ερωτήματα γύρω από την φύση και τις επιθυμίες του ανθρώπου, την πολιτική, την εξουσία, τον πλούτο. Όνειρο και πραγματικότητα , ζωή και θάνατος συγχέονται μέχρι τη στιγμή της  αφύπνισης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.