Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ

"Έστιν ουν Τραγωδία / Μίμησης πράξεως σπουδαίας και τελείας / Μέγεθος εχούσης, ηδυσμένω λόγω / Χωρίς εκάστου των ειδών εν τοις μορίοις / Δρώντων και ου δι απαγγελίας / Δι ελέου και φόβου περαίνουσα /Την των τοιούτων παθημάτων κάθαρσιν" - Αριστοτέλους, "Ποιητική"

Ο ΥΜΝΟΣ ΤΟΥ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΥ

Φαντάσου έναν καρεκλοκένταυρο με αποκολλημένα τα πισινά του, να έρπει προς το νέο του αξίωμα. Μοιάζει με αλλόκοτο μαλάκιο, αηδιαστικά απροστάτευτο και εμετικά θλιβερό. Την ώρα που πανικόσυρτο, σπεύδει να οχυρωθεί στο νέο του κέλυφος. Ίσως, γι' αυτό και κανένας από τους γυμνόποδες αδελφούς μου, δεν το πατάει. Τόσο πολύ το σιχαίνονται. - Κώστας Ι. Γιαλίνης

ΤΑΙΝΙΕΣ ΕΔΩ (Συνερ/να Κανάλια): www.youtube.com/user/TileorasisDagkilaswww.dailymotion.com/user/ArgyriosDagkilas

ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ: ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΧΑΟΣ *** ΧΑΟΣ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ *** 20 Ε/6μ - 30 Ε/12μ

ΟΙ ΚΑΤΑΡΕΣ ΤΟΥ "ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ" ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ, ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!

ΠΡΩΤΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
«Τοις ευσεβείς μεν επαγγελλομένοις τα των Ελλήνων δε δυσσεβή δόγματα τη ορθοδόξω και καθολική εκκλησία περί τε ψυχών ανθρωπίνων, και ουρανού και γης, και των άλλων κτισμάτων αναιδώς ή μάλλον ασεβώς επεισάγουσιν ανάθεμα (γ')».

Μετάφραση:
Σε όσους παριστάνουν τους ευσεβείς, ενώ, την ίδια στιγμή, εισάγουν με θράσος ή πολύ περισσότερο με ασέβεια στην Ορθόδοξη και Καθολική Εκκλησία τις ασεβείς δοξασίες των ΕΛΛΗΝΩΝ και για τις ανθρώπινες ψυχές και για τον ουρανό και τη γη και για τα άλλα κτίσματα, ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ!..
Τρεις φορές Ανάθεμα δηλαδή στους:
Ορφέα, Θαλή, Αναξίμανδρο, Αναξιμένη, Πυθαγόρα, Ξενοφάνη, Παρμενίδη, Ζήνωνα, Εμπεδοκλή, Ηράκλειτο, Αναξαγόρα, Δημόκριτο, Σωκράτη, Πλάτωνα κ.α. ΟΛΟΙ οι Αναθεματισμοί: ΕΔΩ


"Οι καλύτερες τουρκικές εφημερίδες (και πληθώρα ιστοσελίδων), είναι οι Ελληνικές!.." Αργ. Δαγκ.

ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΙΣ: Οι λογαριασμοί μας στο “Πανοράμιο” μηδενίστηκαν αυτοβούλως. ΜΗΝ τους ψάχνετε...

ΠΡΟΣΟΧΗ!.. ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ...

Οι ιστοσελίδες μας ΔΕΝ δημοσιεύουν Δ.Τ. γραμμένα δίγλωσσα, ήτοι: Ελληνικά ανακατεμένα με Αγγλικούρες, Γερμανικούρες, Γαλλικούρες, υποψιαζόμαστε σε λίγο θα μας στέλνουν και Κινεζικούρες! Συντάσσετε τα Δ.Τ. σας σε αμιγή Ελληνική γλώσσα, δεκτά γίνονται μόνον τα ακρωνύμια σε Λατινικό αλφάβητο, ή φράσεις γνήσιες, ατόφιες της Λατινικής γραφής και γλώσσης.


Τρίτη, 30 Ιανουαρίου 2018

ΤΟ ΚΟΝΣΕΡΤΟ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΛΑΖΑΡΙΔΗ ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΟ "ΜΜΘ"...


Γιώργος και Ζωή
Προσωπικά, πήγα στο κονσέρτο της περασμένης Κυριακής 28/1 στο “ΜΜΘ”, να ακούσω τον Γιώργο Λαζαρίδη. Τον οποίο γνωρίζω από τις συνεντεύξεις ως καλλιτεχνικό διευθυντή του Μεγάρου, για πάνω-κάτω, δέκα χρόνια.  Και, πραγματικά, απόλαυσα έναν Γιώργο απίθανο, έναν Γιώργο εξαιρετικό, έναν Γιώργο ταλαντούχο, πραγματικό καλλιτέχνη, ο οποίος στ’ αυτιά μου χωρίς υπερβολή και μεταφορικά, πέραν όλων των άλλων, διέλυσε το πιάνο!
Νικήτας Μυλόπουλος, Δαυίδ 
Σαλτιέλ, Λυδία Κονιόρδου
Εξ ίσου καλή η “ΚΟΘ” υπό την διεύθυνση της μαέστρου Ζωής Τσόκανου, από την οποία όμως, ενώ είχαμε πληθώρα εγχόρδων, βιολιών και άλλων, εξέλειπαν επιδεικτικά τα πνευστά, ΄ή ήταν πάρα πολύ λίγα. Και, έχω την εντύπωση, ότι μια κλασική ορχήστρα, μια συμφωνική ορχήστρα, την κάνουν και αυτά. 
Τα έργα που ερμήνευσαν για να είμαι ειλικρινής δεν τα ήξερα, το σόλο όμως, στο δεύτερο μέρος, του Γιώργου Λαζαρίδη, ειλικρινά το απόλαυσα μέχρις ονύχων.
Στα παραλειπόμενα του κονσέρτου υπερβολική ήταν η αστυνόμευση του Μεγάρου από την Αστυνομία, η οποία νωχελικά, κουρασμένα και απαξιωτικά αντιμετωπίζει όλη αυτή την επικίνδυνη εγκληματικότητα που τρέχει πλέον με ταχύτητες φωτός στους δρόμους προς τον Έλληνα πολίτη, προκειμένου για κρατικούς επισήμους (αυτοί, οι “κρατικοί”, μας έφεραν, εισήγαγαν στη ζωή μας και όλη αυτήν την ξενόφερτη εγκληματικότητα), ή και άλλους, εξαντλούν στο ακραίο και το τελευταίο γράμμα, πνεύμα του νόμου.
Η αστυνόμευση στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης την περασμένη Κυριακή, μπορεί να άγγιξε ή να ξεπέρασε, και τα 50.000 ευρώ.
Ίσως, το Μέγαρο στο μέλλον, εάν υπάρχει τέτοια ανάγκη, να είναι πολύ προσεκτικό τι,  ή ποιες εκδηλώσεις φιλοξενεί!
 

ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΜΕΓΑΡΟΥ

Συγκίνηση στη συναυλία της ΚΟΘ στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης για την Ημέρα Μνήμης των Ελλήνων Εβραίων Μαρτύρων και Ηρώων του Ολοκαυτώματος.
Η ορχήστρα "ΚΟΘ"
Μεγάλη συγκίνηση και έντονα συναισθήματα κατέκλυσαν τους περίπου 1.400 θεατές που γέμισαν το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης την Κυριακή 28 Ιανουαρίου, για να παρακολουθήσουν τη συναυλία για την Ημέρα Μνήμης των Ελλήνων Εβραίων Μαρτύρων και Ηρώων του Ολοκαυτώματος. «Η μουσική σήμερα ενώθηκε στον ουρανό με τις ψυχές των αθώων θυμάτων», σχολίασε μετά τη συναυλία ο πρόεδρος της Ισραηλιτικής Κοινότητας Θεσσαλονίκης Δαυίδ Σαλτιέλ.
Η Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης υπό τη διεύθυνση της καλλιτεχνικής της διευθύντριας Ζωής Τσόκανου, με σολίστ στο πιάνο τον καλλιτεχνικό διευθυντή του Μεγάρου Μουσικής Γιώργο Εμμανουήλ Λαζαρίδη, παρουσίασαν σε μια ευτυχή σύμπραξη ένα πρόγραμμα με έργα Μάλερ και Μπετόβεν καθηλώνοντας το κοινό, που τους αποθέωσε καλώντας τους ξανά και ξανά στη σκηνή.

Πριν από τη συναυλία πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια της έκθεσης φωτογραφίας της Άρτεμης Αλκαλάη με τίτλο «Σπουδή πάνω στο τραύμα, τη μνήμη και την απώλεια: Έλληνες Εβραίοι επιζώντες από το Ολοκαύτωμα». Η ομότιμη καθηγήτρια του ΑΠΘ Φραγκίσκη Αμπατζοπούλου σημείωσε προλογίζοντας ότι η έκθεση, προβάλλοντας τα πρόσωπα των επιζώντων, αποτελεί μια έμπρακτη «απάντηση» στη ναζιστική προπαγάνδα που προέβαλλε συστηματικά καρικατούρες Εβραίων με σκοπό να υποβιβάσει την υπόστασή τους. Η έκθεση παρουσιάζεται πρώτη φορά στη Θεσσαλονίκη και ήταν πολύ συγκινητικό ότι πολλοί επισκέπτες είδαν τον εαυτό τους ή τους δικούς τους ανθρώπους, αφού από τα συνολικά 64 πορτρέτα τα 30 ανήκουν σε Θεσσαλονικείς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.