ΕΡΤ, 3ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ

"Έστιν ουν Τραγωδία / Μίμησης πράξεως σπουδαίας και τελείας / Μέγεθος εχούσης, ηδυσμένω λόγω / Χωρίς εκάστου των ειδών εν τοις μορίοις / Δρώντων και ου δι απαγγελίας / Δι ελέου και φόβου περαίνουσα /Την των τοιούτων παθημάτων κάθαρσιν" - Αριστοτέλους, "Ποιητική"

Ο ΥΜΝΟΣ ΤΟΥ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΥ

Φαντάσου έναν καρεκλοκένταυρο με αποκολλημένα τα πισινά του, να έρπει προς το νέο του αξίωμα. Μοιάζει με αλλόκοτο μαλάκιο, αηδιαστικά απροστάτευτο και εμετικά θλιβερό. Την ώρα που πανικόσυρτο, σπεύδει να οχυρωθεί στο νέο του κέλυφος. Ίσως, γι' αυτό και κανένας από τους γυμνόποδες αδελφούς μου, δεν το πατάει. Τόσο πολύ το σιχαίνονται. - Κώστας Ι. Γιαλίνης

ΤΑΙΝΙΕΣ ΕΔΩ (Συνερ/να Κανάλια): www.youtube.com/user/TileorasisDagkilaswww.dailymotion.com/user/ArgyriosDagkilas

ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ: ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΧΑΟΣ *** ΧΑΟΣ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ *** 20 Ε/6μ - 30 Ε/12μ

ΟΙ ΚΑΤΑΡΕΣ ΤΟΥ "ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ" ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ, ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!

ΠΡΩΤΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
«Τοις ευσεβείς μεν επαγγελλομένοις τα των Ελλήνων δε δυσσεβή δόγματα τη ορθοδόξω και καθολική εκκλησία περί τε ψυχών ανθρωπίνων, και ουρανού και γης, και των άλλων κτισμάτων αναιδώς ή μάλλον ασεβώς επεισάγουσιν ανάθεμα (γ')».

Μετάφραση:
Σε όσους παριστάνουν τους ευσεβείς, ενώ, την ίδια στιγμή, εισάγουν με θράσος ή πολύ περισσότερο με ασέβεια στην Ορθόδοξη και Καθολική Εκκλησία τις ασεβείς δοξασίες των ΕΛΛΗΝΩΝ και για τις ανθρώπινες ψυχές και για τον ουρανό και τη γη και για τα άλλα κτίσματα, ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ!..
Τρεις φορές Ανάθεμα δηλαδή στους:
Ορφέα, Θαλή, Αναξίμανδρο, Αναξιμένη, Πυθαγόρα, Ξενοφάνη, Παρμενίδη, Ζήνωνα, Εμπεδοκλή, Ηράκλειτο, Αναξαγόρα, Δημόκριτο, Σωκράτη, Πλάτωνα κ.α. ΟΛΟΙ οι Αναθεματισμοί: ΕΔΩ


"Οι καλύτερες τουρκικές εφημερίδες (και πληθώρα ιστοσελίδων), είναι οι Ελληνικές!.." Αργ. Δαγκ.

ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΙΣ: Οι λογαριασμοί μας στο “Πανοράμιο” μηδενίστηκαν αυτοβούλως. ΜΗΝ τους ψάχνετε...

ΠΡΟΣΟΧΗ!.. ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ...

Οι ιστοσελίδες μας ΔΕΝ δημοσιεύουν Δ.Τ. γραμμένα δίγλωσσα, ήτοι: Ελληνικά ανακατεμένα με Αγγλικούρες, Γερμανικούρες, Γαλλικούρες, υποψιαζόμαστε σε λίγο θα μας στέλνουν και Κινεζικούρες! Συντάσσετε τα Δ.Τ. σας σε αμιγή Ελληνική γλώσσα, δεκτά γίνονται μόνον τα ακρωνύμια σε Λατινικό αλφάβητο, ή φράσεις γνήσιες, ατόφιες της Λατινικής γραφής και γλώσσης.


Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2019

ΣΤΗΝ “ΑΓΟΡΆ” ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΆΛ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΈΡ ΘΕΣΣΑΛΟΝΊΚΗΣ, ΤΟ “ΜΙΑ ΑΠΆΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΚΑΊΕΙ”

Στην “Αγορά” του “ΦΝΘ 2019”, θα παίζεται από αύριο και έως τις 10 του μηνός Μαρτίου η άγρια λογοκριμένη ταινία τεκμηριώσεως από μια άθλια επιτροπή αξιολογήσεως του Φεστιβάλ "Μια Απάντηση που Καίει", του Σκηνοθέτου και Παραγωγού Αργυρίου Δαγκίλα από τα Σανά Χαλκιδικής.
Η ταινία αφορά την καταστροφή και τον βάρβαρο βανδαλισμό ξενοδοχειακής μονάδος 220 κλινών κατηγορίας 5στερου ξενοδοχείου λουξ, στα Ιαματικά Λουτρά Νέας Απολλωνίας Θεσσαλονίκης, ιδιοκτησίας και κτηματολόγιο του Δήμου Βόλβης (έδρα Σταυρός).
Η μονάδα σημερινού κόστους πάνω από 8,0 εκατομ. ευρώ που αποπερατώθηκε το 1995 περίπου, και παραδόθηκε στην Τ.Α. να λειτουργήσει, αναβαθμίζοντας στα ύψη την περιοχή, τον ιαματικό τουρισμό γενικά, δεν λειτούργησε ΠΟΤΕ, αφέθηκε στις ορέξεις κάθε λογής καταστροφέα εγκληματία βανδάλου, σήμερα είναι ένα απέραντο ερείπιο, και όποιος θέλει κάτι για το σπίτι του, απλά πηγαίνει κύριος εκεί, και το παίρνει με την άνεσή του. Ότι δεν μπορεί να πάρει, το καταστρέφει με μια πρωτοφανή μανία και μίσος, αψυχολόγητη και σχιζοφρενική ενέργεια, με την ανοχή της Ελληνικής Αστυνομίας που δεν το φύλαξε ποτέ, του Δήμου Βόλβης που άφησε εγκληματικά να σαπίζει προς όφελος μικροπολιτικών σκοπιμοτήτων, ψηφοφόρων της περιοχής των Λουτρών, οι οποίοι από την αρχή είδαν την επένδυση στραβά, νομίζοντας ότι θίγονται τα άθλια μικροσυμφέροντά τους, θέλησαν να την καταστρέψουν. Του ίδιου του Ελληνικού Κράτους, του υπουργείου Οικονομικών, της Ελληνικής Πολιτείας που ψάχνει 50 χρόνια τώρα τις επενδύσεις στην Ελλάδα, την ανάπτυξη, μόλις αυτές γίνουν, δίνει μια κλωτσιά στην καρδάρα με το γάλα όπως η αγελάδα, και τις καταστρέφει. Ή προσπαθεί να τις καταστρέψει με μίσος και μανία, κυνηγώντας και την ουρά του εαυτού της.
Είναι ασύλληπτο και δεν μπορεί να καταγραφεί, η καταστροφή τεραστίων έργων υποδομών στην Ελλάδα τα τελευταία 50 χρόνια, χιλιάδες πανέμορφα κτίρια μόνον από τον “Καποδίστρια” σαπίζουν ή ρημάζουν, έγιναν αποθήκες τρωκτικών και καταληψιών ιδιωτών, μετατράπηκαν σε στάβλους ή αχυρώνες, ενώ ο “Καλλικράτης” που διαδέχθηκε τον “Καποδίστρια”, υπόσχεται νέα και γκαρίζει όσο πιο δυνατά μπορεί, για δημιουργία νέων υποδομών, ξανά, νέων αναπτυξιακών έργων, κολοκύθια στο πάτερο ή παπαριές και αρχιδιές, παλιά μας τέχνη κόσκινο, όλα αυτά τα χρόνια που κάθεται στο σβέρκο των ραγιάδων Ελλήνων, οι οποίοι ελαφρά τη καρδία όμως, βγάζουν συνεχώς, ψηφίζουν τα ίδια πολιτικά σκατά κι απόσκατα, βοθρολύματα, χωρίς κανείς από αυτούς τους κακούργους να τιμωρηθεί, έστω και μια φορά παραδειγματικά!
Το “Μια Απάντηση που Καίει”, είναι ένα ντοκιμαντέρ που καταγράφει διαυγέστατα και με κάθε λεπτομέρεια την εγκληματικότητα, αλλά και την ευθύνη όλων αυτών. Των πολιτικών παρασίτων Α΄ και Β΄ βαθμού της Τ.Α., όπως και των άλλων μεγάλων προδοτών και ανθελλήνων, της “Ελληνικής Βολής”.
Δυστυχώς, το “Μια Απάντηση που Καίει” δεν θα μπορέσει να το δει το φιλοθεάμων κοινό του Φεστιβάλ, το Ελληνικό κοινό της Θεσσαλονίκης και όχι μόνον, αφού στις αίθουσες της “Αγοράς” πρόσβαση έχουν οι διαπιστευμένοι κινηματογραφιστές μονάχα, και οι πωλητές αγοραστές ταινιών κινηματογραφικών αιθουσών, ή τηλεοπτικών καναλιών. Μέσων μαζικής ενημερώσεως. Οι δημοσιογράφοι. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.