ΕΡΤ, 3ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ

"Έστιν ουν Τραγωδία / Μίμησης πράξεως σπουδαίας και τελείας / Μέγεθος εχούσης, ηδυσμένω λόγω / Χωρίς εκάστου των ειδών εν τοις μορίοις / Δρώντων και ου δι απαγγελίας / Δι ελέου και φόβου περαίνουσα /Την των τοιούτων παθημάτων κάθαρσιν" - Αριστοτέλους, "Ποιητική"

Ο ΥΜΝΟΣ ΤΟΥ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΥ

Φαντάσου έναν καρεκλοκένταυρο με αποκολλημένα τα πισινά του, να έρπει προς το νέο του αξίωμα. Μοιάζει με αλλόκοτο μαλάκιο, αηδιαστικά απροστάτευτο και εμετικά θλιβερό. Την ώρα που πανικόσυρτο, σπεύδει να οχυρωθεί στο νέο του κέλυφος. Ίσως, γι' αυτό και κανένας από τους γυμνόποδες αδελφούς μου, δεν το πατάει. Τόσο πολύ το σιχαίνονται. - Κώστας Ι. Γιαλίνης

ΤΑΙΝΙΕΣ ΕΔΩ (Συνερ/να Κανάλια): www.youtube.com/user/TileorasisDagkilaswww.dailymotion.com/user/ArgyriosDagkilas

ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ: ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΧΑΟΣ *** ΧΑΟΣ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ *** 20 Ε/6μ - 30 Ε/12μ

ΟΙ ΚΑΤΑΡΕΣ ΤΟΥ "ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ" ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ, ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!

ΠΡΩΤΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
«Τοις ευσεβείς μεν επαγγελλομένοις τα των Ελλήνων δε δυσσεβή δόγματα τη ορθοδόξω και καθολική εκκλησία περί τε ψυχών ανθρωπίνων, και ουρανού και γης, και των άλλων κτισμάτων αναιδώς ή μάλλον ασεβώς επεισάγουσιν ανάθεμα (γ')».

Μετάφραση:
Σε όσους παριστάνουν τους ευσεβείς, ενώ, την ίδια στιγμή, εισάγουν με θράσος ή πολύ περισσότερο με ασέβεια στην Ορθόδοξη και Καθολική Εκκλησία τις ασεβείς δοξασίες των ΕΛΛΗΝΩΝ και για τις ανθρώπινες ψυχές και για τον ουρανό και τη γη και για τα άλλα κτίσματα, ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ!..
Τρεις φορές Ανάθεμα δηλαδή στους:
Ορφέα, Θαλή, Αναξίμανδρο, Αναξιμένη, Πυθαγόρα, Ξενοφάνη, Παρμενίδη, Ζήνωνα, Εμπεδοκλή, Ηράκλειτο, Αναξαγόρα, Δημόκριτο, Σωκράτη, Πλάτωνα κ.α. ΟΛΟΙ οι Αναθεματισμοί: ΕΔΩ


"Οι καλύτερες τουρκικές εφημερίδες (και πληθώρα ιστοσελίδων), είναι οι Ελληνικές!.." Αργ. Δαγκ.

ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΙΣ: Οι λογαριασμοί μας στο “Πανοράμιο” μηδενίστηκαν αυτοβούλως. ΜΗΝ τους ψάχνετε...

ΠΡΟΣΟΧΗ!.. ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ...

Οι ιστοσελίδες μας ΔΕΝ δημοσιεύουν Δ.Τ. γραμμένα δίγλωσσα, ήτοι: Ελληνικά ανακατεμένα με Αγγλικούρες, Γερμανικούρες, Γαλλικούρες, υποψιαζόμαστε σε λίγο θα μας στέλνουν και Κινεζικούρες! Συντάσσετε τα Δ.Τ. σας σε αμιγή Ελληνική γλώσσα, δεκτά γίνονται μόνον τα ακρωνύμια σε Λατινικό αλφάβητο, ή φράσεις γνήσιες, ατόφιες της Λατινικής γραφής και γλώσσης.


Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2014

Ο ΜΙΣΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ, ΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΩΣ...

Το υπόλοιπο όλοι οι άλλοι. Προσέξτε παρακάτω ποιους ανακάλυψε και ποιους καθιέρωσε μέσα από 15 ταινίες σταθμούς στην ιστορία του Παγκοσμίου Κινηματογράφου. Ο Ηλίας Καζάν ήταν ο Έλληνας της Αμερικής που σήμερα η χώρα αυτή δεν διαθέτει. Ο ομοιογενείς μας σήμερα είναι τα κλούβια "αμερικανάκια" τύπου Γκαπ εθνικής πανσπερμίας. Οι ομοιογενείς πλέον, Έλληνες των ΗΠΑ, ή τέτοιοι θα είναι, ή μητροπολίτες τύπου Σιά-Κωβου. Δηλαδή, προδότες. 
15 από τις ταινίες του Καζάν. Προσέξτε τα ονόματα των πρωταγωνιστών. Όλοι απόφοιτοι της "Άκτορς Στούντιο" δικής του ιδιοκτησίας.

  • «Ενα δέντρο μεγαλώνει στο Μπρούκλιν» (1945). Πορτρέτο μιας εργατικής οικογένειας στο Μπρούκλιν.
  • «Συμφωνία κυρίων» (1947). Ανατομία του αντισημιτισμού. Με τον Γκρέγκορι Πεκ.
  • «Το μεγάλο κατηγορώ» (1947). Ντοκιμαντερίστικο ύφος με αφορμή ένα αληθινό έγκλημα. Με τον Ντάνα Αντριους.
  • «Πανικός στους δρόμους» (1950). Ντοκιμαντερίστικο ύφος και ατμόσφαιρα φιλμ νουάρ. Ενας αστίατρος φοβάται επιδημία πανούκλας στη Νέα Ορλεάνη.
  • «Λεωφορείον ο πόθος» (1951). Μυθική ταινία στην οποία ο Καζάν διακρίνει την ομοφυλοφιλία του Τενεσί Ουίλιαμς κάτω από τα ανθρώπινα συντρίμμια της νευρωτικής Μπλανς Ντιμπουά. Με Βίβιαν Λι και Μάρλον Μπράντο.
  • «Βίβα Ζαπάτα» (1952). Με τον Μάρλον Μπράντο και τον Αντονι Κουίν στο επαναστατημένο Μεξικό. Γυρίστηκε την εποχή των καταθέσεών του στην επιτροπή αντιαμερικανικών υποθέσεων.
  • «Ανθρωπος σε τεντωμένο σχοινί» (1953). Τα μέλη ενός τσεχικού τσίρκου προσπαθούν να διαφύγουν στη Δύση.
  • «Το λιμάνι της αγωνίας» (1954). Αμφιλεγόμενο πολιτικά, αλλά έξοχο ερμηνευτικά και στυλιστικά, φιλμ με φόντο την εποχή που έκανε δειλά δειλά την εμφάνισή της στο Χόλιγουντ η «νεανική κουλτούρα». Με Μπράντο, Ροντ Στάιγκερ, Εύα Μαρί Σεντ.
  • «Ανατολικά της Εδέμ» (1955). Σενάριο βασισμένο στο μυθιστόρημα του Στάινμπεκ. Το κινηματογραφικό ντεμπούτο του Τζέιμς Ντιν.
  • «Μια μορφή μέσα στο πλήθος» (1957). Προφητική ταινία για τη δύναμη των μίντια. Eνας τυχοδιώκτης βρίσκει δουλειά σε ένα τηλεοπτικό κανάλι του Aρκανσο και γίνεται δημοφιλής. Λίγο μετά θα αποκαλυφθεί ο αληθινός του εαυτός.
  • «Λάσπη στα αστέρια» (1960). Ο πιο λυρικός Καζάν σε ένα δράμα βιβλικών διαστάσεων με τον Μοντγκόμερι Κλιφτ.
  • «Πυρετός στα αστέρια» (1961). Διαδρομή στα συντρίμμια ενός νεανικού έρωτα. Με Γουόρεν Μπίτι, Νάταλι Γουντ.
  • «Αμέρικα Αμέρικα» (1963). Η οδύσσεια του Καζάν. Με τον Στάθη Γιαλελή.
  • «Ο συμβιβασμός» (1969). Υπαρξιακό δράμα με Κερκ Ντάγκλας, Φέι Ντάναγουεϊ.
  • «Ο τελευταίος μεγιστάνας» (1976). Σενάριο Χάρολντ Πίντερ από το βιβλίο του Φ. Σ. Φιτζέραλντ. Με Ρόμπερτ ντε Νίρο, Τόνι Κέρτις, Ρόμπερτ Μίτσαμ.
 Με κόκκινο τα ιερά τέρατα στη συνέχεια του αμερικανικού θεάτρου και κινηματογράφου. Όλα δικά του παιδιά. Ο Ντασσέν άκουγε το όνομα Καζάν και έβγαζε... ανεμοβλογιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.