ΕΡΤ, 3ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ

"Έστιν ουν Τραγωδία / Μίμησης πράξεως σπουδαίας και τελείας / Μέγεθος εχούσης, ηδυσμένω λόγω / Χωρίς εκάστου των ειδών εν τοις μορίοις / Δρώντων και ου δι απαγγελίας / Δι ελέου και φόβου περαίνουσα /Την των τοιούτων παθημάτων κάθαρσιν" - Αριστοτέλους, "Ποιητική"

Ο ΥΜΝΟΣ ΤΟΥ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΥ

Φαντάσου έναν καρεκλοκένταυρο με αποκολλημένα τα πισινά του, να έρπει προς το νέο του αξίωμα. Μοιάζει με αλλόκοτο μαλάκιο, αηδιαστικά απροστάτευτο και εμετικά θλιβερό. Την ώρα που πανικόσυρτο, σπεύδει να οχυρωθεί στο νέο του κέλυφος. Ίσως, γι' αυτό και κανένας από τους γυμνόποδες αδελφούς μου, δεν το πατάει. Τόσο πολύ το σιχαίνονται. - Κώστας Ι. Γιαλίνης

ΤΑΙΝΙΕΣ ΕΔΩ (Συνερ/να Κανάλια): www.youtube.com/user/TileorasisDagkilaswww.dailymotion.com/user/ArgyriosDagkilas

ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ: ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΧΑΟΣ *** ΧΑΟΣ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ *** 20 Ε/6μ - 30 Ε/12μ

ΟΙ ΚΑΤΑΡΕΣ ΤΟΥ "ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ" ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ, ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!

ΠΡΩΤΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
«Τοις ευσεβείς μεν επαγγελλομένοις τα των Ελλήνων δε δυσσεβή δόγματα τη ορθοδόξω και καθολική εκκλησία περί τε ψυχών ανθρωπίνων, και ουρανού και γης, και των άλλων κτισμάτων αναιδώς ή μάλλον ασεβώς επεισάγουσιν ανάθεμα (γ')».

Μετάφραση:
Σε όσους παριστάνουν τους ευσεβείς, ενώ, την ίδια στιγμή, εισάγουν με θράσος ή πολύ περισσότερο με ασέβεια στην Ορθόδοξη και Καθολική Εκκλησία τις ασεβείς δοξασίες των ΕΛΛΗΝΩΝ και για τις ανθρώπινες ψυχές και για τον ουρανό και τη γη και για τα άλλα κτίσματα, ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ!..
Τρεις φορές Ανάθεμα δηλαδή στους:
Ορφέα, Θαλή, Αναξίμανδρο, Αναξιμένη, Πυθαγόρα, Ξενοφάνη, Παρμενίδη, Ζήνωνα, Εμπεδοκλή, Ηράκλειτο, Αναξαγόρα, Δημόκριτο, Σωκράτη, Πλάτωνα κ.α. ΟΛΟΙ οι Αναθεματισμοί: ΕΔΩ


"Οι καλύτερες τουρκικές εφημερίδες (και πληθώρα ιστοσελίδων), είναι οι Ελληνικές!.." Αργ. Δαγκ.

ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΙΣ: Οι λογαριασμοί μας στο “Πανοράμιο” μηδενίστηκαν αυτοβούλως. ΜΗΝ τους ψάχνετε...

ΠΡΟΣΟΧΗ!.. ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ...

Οι ιστοσελίδες μας ΔΕΝ δημοσιεύουν Δ.Τ. γραμμένα δίγλωσσα, ήτοι: Ελληνικά ανακατεμένα με Αγγλικούρες, Γερμανικούρες, Γαλλικούρες, υποψιαζόμαστε σε λίγο θα μας στέλνουν και Κινεζικούρες! Συντάσσετε τα Δ.Τ. σας σε αμιγή Ελληνική γλώσσα, δεκτά γίνονται μόνον τα ακρωνύμια σε Λατινικό αλφάβητο, ή φράσεις γνήσιες, ατόφιες της Λατινικής γραφής και γλώσσης.


Πέμπτη 16 Μαΐου 2019

ΑΠΑΤΕΏΝΕΣ, ΨΕΎΤΕΣ ΚΑΤΆ ΣΥΡΡΟΉΝ ΚΑΙ ΚΑΘ’ ΈΞΙΝ, ΛΟΠΩΔΎΤΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΉΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΆ ΦΡΌΚΑΛΑ ΌΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΏΝ!

Το έγγραφο της αλήθειας σελίς 1
Ουουουστ!.. Ουουουστ!..
Στην πρεμούρα τους να αποδείξουν ότι κάτι έκαναν στην άδεια και ξεφτιλισμένη από όλες τις απόψεις προδοτική 4ετία τους, δοκιμάζουν τα μεγαλύτερα ψέματα, τις μεγαλύτερες απάτες, τις μεγαλύτερες αθυροστομίες πορνογραφίες που μπορεί να προβάλει και να ισχυρισθεί, ακόμα και ο πιο τελευταίος, γελοίος ψόφιος πολιτικάντης!
Εγκαινίασαν” πέρυσι το Μετρό Θεσσαλονίκης. Και φέτος ήρθαν να χορέψουν τον... χαρσιλαμά της νίκης!
Έφεραν το τραινάκι πλεϊ-μομπίλ από την Ιταλία τον περασμένο Σεπτέμβριο να παίξει το καθυστερημένο  σχολιαρόπαιδό τους της δευτέρας δημοτικού, όπως όλα τα καλά σχολιαρόπαιδα της ηλικίας του, αλλά επειδή δεν τους βγήκε καλά, προχθές φόρτωσαν και κάτι “κουτιά”, ιταλικά απ’ αυτά που τρέχουν πολύ, τρόμαξαν να τα ξεφορτώσουν στην Ηγουμενίτσα, τα τσούλησαν τα συναρμολόγησαν και μέχρι τον σταθμό-αμαξοστάσιο της Βούλγαρη, για να παίζουν εκεί τα άλλα παιδιά, τα αργόμισθα, τα μεγάλα, να σκοτώνουν την ώρα τους...
Αλλά μετρό, εισιτήριο δηλαδή οι Θεσσαλονικείς, θα δουν και θα κόψουν στην πόλη τους, την πόλη μας, του “αγίου “π@#$%ου” που λέγαμε στο στρατό, ανήμερα!

Αναδημοσιεύω από το “Βόρεια.τζιάρ”, άρθρο απευθυνόμενο στην πολιτική σαπίλα και χολέρα, που ροκανίζει και κατατρώει συνεχώς, τα ήδη ροκανισμένα και καταφαγωμένα, θεμέλια της αγαπημένης μας πατρίδος!  
Όσο για τους ελληνόφωνους, τουρκόφωνους και αιθεροβάμονες κομματικούς εγκαθέτους, ορφανά του πρώην κουμμουνισμού με καπιταλιστικές τσέπες και σιαγόνες, υπηρέτες και χαϊδεμένα παιδιά μέχρις δακρύων της “Επάρατης Επταετίας”, παραθεριστές ιδιωτικών γιοτ έναντι παροχών δημοσίων οφικίων και τίτλων ευγενείας στους κατόχους τους, οι κάλπες είναι μπροστά μας... Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα
Στην Πελοπόννησο μάλιστα, το λεν "Φράγκο και Πήδημα". Δηλαδή, "Φραγγοπήδημα"! Και μάλλον σαν κάτι τέτοιο, φαίνεται ότι θα εισπράξει ο "τσύριζα" στις εκλογές!
 
Το έγγραφο της αλήθειας σελίς 2
Λέει λοιπόν, το “Βόρεια.τζιάρ”: 
Στην αποκάλυψη του εγγράφου με το οποίο η κοινοπραξία αιτείται από την Αττικό Μετρό εξάμηνη παράταση, έως την 1η Σεπτεμβρίου, για την παράδοση του αμαξοστασίου του Μετρό Θεσσαλονίκης, προχωρεί σήμερα ο πρώην γενικός γραμματέας Δημοσίων Έργων, Στράτος Σιμόπουλος, σε συνέχεια της χθεσινή του δήλωσης για το ίδιο ζήτημα, και εξαπολύει βέλη κατά του προέδρου της Α.Μ., Γιάννη Μυλόπουλο.

Όπως επισημαίνει ο εργολάβος του Μετρό Θεσσαλονίκης στο αίτημά του (δείτε το έγγραφο που φέρνει στη δημοσιότητα ο κ. Σιμόπουλος ΕΔΩ), είναι αδύνατον να ολοκληρωθεί εντός χρονοδιαγράμματος η σιδηροδρομική επιδομή, καθώς δεν έχουν εγκριθεί οι μελέτες εφαρμογής εγκατάστασής της, που, σύμφωνα με την κοινοπραξία, εκκρεμούν προς σχολιασμό/έγκριση για περισσότερους από 8 μήνες.

Στη σημερινή δήλωσή του, ο κ. Σιμόπουλος υπενθυμίζει πως, «με αφορμή τη νέα φιέστα στο Μετρό Θεσσαλονίκης, αποκάλυψα ότι:
» α. Θα εγκαταστήσουν το συρμό στο αμαξοστάσιο για να κινείται μόνο μέσα σ’αυτόν, διότι δεν είναι έτοιμες οι σήραγγες (εννοούσα την επιδομή τους) για πραγματική δοκιμαστική λειτουργία. Θα είναι έτοιμες μετά από επτά μήνες.
» β. Ο συρμός έρχεται χωρίς να έχουν γίνει οι δοκιμές κατασκευής.
» γ. Ο εργολάβος ζήτησε έξι μήνες παράταση για την παράδοση του αμαξοστασίου στις αρχές Σεπτεμβρίου.
Αναφέρει, ακόμη, πως «σε σημερινή δήλωσή του στον ημερήσιο τύπο ο κ.Μυλόπουλος ισχυρίσθηκε ότι "ο κ.Σιμόπουλος ψεύδεται κατά συρροή και διαδίδει ψευδές ειδήσεις. Τίποτα από όσα λέει δεν ισχύει"».
«Επισυνάπτω το αίτημα της κοινοπραξίας για να αποδείξω ότι ψεύδεται ο ίδιος ή δεν γνωρίζει καθόλου το έργο», σπεύδει να επισημάνει ο κ. Σιμόπουλος.

Και συνεχίζει «Στα άλλα δύο θέματα που έθεσα μπορεί να απαντήσει έμπρακτα, ξεκινώντας την πραγματική δοκιμαστική λειτουργία του συρμού και παρουσιάζοντας άμεσα τα πιστοποιητικά για τις δοκιμές κατασκευής».
«Ελπίζοντας να σταματήσει να κοροϊδεύει τους Θεσσαλονικείς προτείνω, τέλος, στον κύριο υπουργό πριν κάνει σήμερα δηλώσεις να ρίξει μια ματιά στις παλαιότερες του από το ίδιο σημείο που πιστοποιούν το μέγεθος της καθυστέρησης την οποία παρουσιάζει το έργο», καταλήγει ο πρώην γγ Δημοσίων Έργων”.

 

Το έγγραφο της αλήθειας σελίς 3
Ενώ το φιλοκυβερνητικό “Νιους247” και αβανταδόρος του Μυλόπουλου, πανηγυρίζει όπως παρακάτω:
Στη Θεσσαλονίκη έφτασαν τα τέσσερα βαγόνια που αποτελούν τον πρώτο συρμό της Θεσσαλονίκης, συναρμολογήθηκαν και αποκαλύφθηκαν σε τελετή.
news247 16 Μαΐου 2019,14:10
Έφτασαν στη Θεσσαλονίκη και αποκαλύπτονται σε προγραμματισμένη εκδήλωση στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας τα τέσσερα βαγόνια που αποτελούν τον πρώτο συρμό του Μετρό Θεσσαλονίκης.
Το τέσσερα αυτά βαγόνια, συνολικού μήκους άνω ων 51 μέτρων (το καθένα είναι περίπου 13 μέτρα), συναρμολογήθηκαν για να αποκαλυφθούν στην τελετή που πραγματοποιήθηκε το πρωί παρουσία του αρμόδιου υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σπίρτζη.
Μιλώντας στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο πρόεδρος του Δ.Σ. της «Αττικό Μετρό», δήλωσε ότι «θα γίνουν δοκιμές και πάνω στις σιδηροτροχιές στο αμαξοστάσιο, ενώ τα δοκιμαστικά δρομολόγια αναμένεται να ξεκινήσουν στο τέλος του καλοκαιριού, ή τις αρχές του φθινοπώρου, πιθανότατα προς το τέλος του Σεπτεμβρίου».

Όταν έρθει η ώρα να δρομολογηθεί κανονικά στις γραμμές του μετρό Θεσσαλονίκης, ο συρμός θα μπορεί -με βάση τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου μέσου σταθερής τροχιάς και την απόσταση των σταθμών μεταξύ τους- να αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 80 χλμ. ανά ώρα και υπολογίζεται ότι θα έχει μέση εμπορική ταχύτητα 30 χλμ./ώρα.

Η δε χρονοαπόσταση μεταξύ των συρμών θα είναι 1,5 λεπτό, «κάτι που σημαίνει ότι με χωρητικότητα 450 επιβατών (περίπου 100 καθήμενων) ανά συρμό (σ.σ. συνολικά οι συρμοί θα είναι 18), το μετρό Θεσσαλονίκης θα μπορεί σε πλήρη λειτουργία και σε ώρα αιχμής να μεταφέρει 18.000 επιβάτες ανά ώρα και ανά κατεύθυνση» επισήμανε ο κ. Μυλόπουλος".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.